Monday 28 November 2016

2016首爾仲夏之旅: Day 1 ~ N首爾塔

22 July 2016 (Fri)

一向都唔會特別安排在暑假去, 因為人多價錢貴又熱. 不過將轉工, 番新工之後有排都無假放, 所以就決定去幾日首爾
CX 早機, 中午就到達首爾仁川機場, 坐機場巴士到明洞要差不多1.5 2小時

今次5天都住在Loisir Hotel Seoul Myeongdong, 貪其方便, 6015號機場巴士(Airport Limousine)到明洞的終點站下車, 2-3分鐘就到, 而明洞地鐵站係正酒店前面。

係酒店settled down , Beansbins Coffee先食個tea。 首爾周街都係coffee shop, 成個trip 都去咗好幾次coffee shop飲嘢, 因為夏天實在太熱了!





之後出發去N首爾塔, 去程坐黃色循環公車5*, 回程就坐南山纜車。

Note:  *黃色循環公車5地鐵4號線明洞站34號出口中間的公車站 (正對明洞大街UNIQLO )
N首爾塔

係首爾塔寄咗3 postcards, 一張寄俾自己,其餘寄俾分別係德國和澳洲的朋友。 其實係澳洲嘅朋友開始寄 postcard,每次她去旅行, 都會寄張postcard俾我當做手信, 所以到我去旅行, 我就寄番張postcard俾係遠方的她, 久而久之去旅行時寄postcard就變咗我嘅習慣。(後話: N首爾塔寄postcard, 3星期先寄到番HK, 我差點以為寄失了!)






首爾市景其實唔靚


回程坐南山纜車

晚餐去咗旅遊書介紹嘅明洞海鮮湯媽媽家(老媽的家), 海鮮湯味道相當不錯, 泡菜無限量供應, 價錢都算合理 (係明洞黎講, 明洞消費比較高)


明洞海鮮湯媽媽家(老媽的家)




海鮮湯好好吃!




No comments:

Post a Comment