Tuesday 12 April 2016

B&B小窩居–訂做傢俬篇


新居的大部分傢俬都會用新的, 只會保留現居的一個電視櫃和一個飾物櫃。 因為是新樓,樓底比較高, 訂做傢俬就最合適。傢俬冇搵裝修師傅做, 因為會貴好多,所以就搵傢俬鋪訂做。

訂做傢俬既原則係要有好多儲物空間, 唔想好似現居咁放到周地雜物, 最後鎖定要做5 件大型傢私 (包括飯廳C字櫃, 屏風櫃(鞋櫃), 床及兩個衣櫃)

因為懶(加上朋友屋企裝修時已經格左價), 所以我冇格價就直接去朋友介紹的傢俬鋪訂做傢俬。訂傢俬前, 我已經大約諗好傢俬大概既款式和尺寸, 方便報價。只要俾1000蚊訂金, 傢私鋪的師傅就會上門度尺。師傅會問埋洗唔洗就番插蘇位/燈制位, 櫃門開時會唔會撞到燈之類 個師傅都好細心下。

度尺之後, 我再去傢俬鋪同職員確認一下個設計, 職員會出手繪圖俾你睇下個設計。(只有手繪圖, 唔會有電腦繪圖, 好似好落後咁哈哈! 我原本以為現今已經用晒電腦繪圖添, 這間傢俬鋪可能比較舊式, 唔可以 expect 佢地好似Designer house 咁有彩色電腦3D繪圖。) 確認手繪圖後, 先俾50%訂金, 訂做要大約34星期, 收貨時再俾埋尾數。

實物我重未收到, 所以我家陣都好擔心下, 成日覺得傢俬Design 可以好D (不過確認左個設計就冇得改), 又驚實物效果唔靚。

飯廳C字櫃


飯廳,會跟大多數reference一樣, 門口會整個C字櫃, 再放餐檯。C字櫃的一部分會用黎放鞋。

Reference Design ~ 門口C字櫃
Reference Design ~ 門口C字櫃
門口C字櫃設計圖




屏風櫃

由於大門係對正大窗和廳, 風水學黎講應該唔係太好, 所以會 整個屏風櫃去擋擋, 屏風櫃其實係鞋櫃。只做鞋櫃好似比較side , 所以上面會做埋層架, 不過我現在其實驚實物會太厚身, 我原本想將上面的層架做薄一點, 可惜我同 職員溝通時唔記得講。
Reference Design ~屏風鞋櫃

Reference Design ~屏風層架

屏風櫃設計圖


5呎油壓床

其實都有考慮過做唔做地台好, 可以多一點的儲物空間, 不過最後都係唔做地台, 只訂做普通的5呎油壓床。如果 地台做得高, 就要上一級先上到床, 唔太想。如果做1尺地台, 儲物空間就會同油壓床差不多, 我覺得油壓床下面一樣放到好多雜物。

油壓床設計圖 床頭櫃特別訂做留番個插蘇位。



衣櫃
新居樓底有成9, 要訂做兩個到頂既大衣櫃, 一個放在睡房, 一個放在書房。我同老公一人一個。

Reference Design ~ 趟門衣櫃

兩個都做趟門, 衣櫃門可以加灰鏡做點綴, 但係我諗左好耐都唔知點加灰鏡對門先好睇。睇過傢俬鋪之前做過既款式, 都唔覺得靚。

最終睡房的衣櫃會對住床, 有鏡唔係太好, 所以門都係素色算了。至於書房的衣櫃, 我就決定加一條灰鏡係其中一隻門到, 我諗住當鏡用, 咁我可以買少塊鏡。

衣櫃設計圖

No comments:

Post a Comment