Friday 8 April 2016

B&B小窩居–新樓裝修篇

2014年年尾買的樓花, 201511個月前已經收樓了! 不過發展商用了兩個多月先將大部份的瑕疵修理好, 加上我和波生十二月中去了旅行, 之後是聖誕及新年假期, 所以我們遲遲都還未開始計劃裝修。

到了二月中(過年後)才正式開始裝修, 因為是新樓, 所以其實我們都不打算改動太多。主要都是油油, 廚房門改趟門, 廳加燈槽和地板加水晶油。傢俬會另外係傢俬鋪訂做, 唔會搵裝修師傅做, 因為會貴好多。

長型廳 ~ 特式牆&燈槽


新居係長型廳, 其實諗點放傢俱都好容易下, 唯一就係個廳唔夠大。係裝修之前, 我都有睇下人地既 designsreference, 主要係個廳, 我就特別喜歡近年大熱的特式牆。

我原本好想整白色磚的特式牆, 可惜波生唔喜歡。又有諗過一面牆貼牆紙, 另一面牆就油淺色油,不過香港天氣太潮濕, 都係唔太適合貼牆紙。

另外, 參考 reference design, 細小既客廳都唔會做晒四邊燈槽, 一般都只單邊或三邊。所以我都覺得燈槽只做三邊比較好, 個廳睇落去唔會禁狹窄。


Reference Design ~ 白色磚的特式牆
Reference Design ~ 一面牆深色牆紙& 一面牆油淺色 


最後決定都係只油油, 不過就油兩隻色, 一面牆油深色和其他牆油淺色, 一樣做到有一幅特式牆的效果。


Reference Design ~ 一面牆油深色& 一面牆油淺色
Reference Design ~ 一面牆油深色& 一面牆油淺色

我用了籃色做特式牆, 其他牆就米黃色。不過只看色板㨂顏色都唔容易, 籃色都有好隻,加上未油完根本唔太清楚真實效果。裝修是包五合一 nippon paint, 所以我就上 nippon paint website 睇下, 原來佢有個網上電腦配色軟件(I HomeColour Scheme)可以幫手 match colour, 都幾好用。

裝修包五合一 nippon paint


其實㨂完顏色, 我都好擔心油完出黎既效果唔係我想要既, 好彩最終個廳既顏色我都好滿意。


睡房
睡房, 我一樣決定油兩隻色。一深一淺的紫色, 有特式牆效果。



書房
至於書房, 因為房太細, 只係油一隻米黃色。

廚房門改趟門

因為原有廚房門一開門會擋住個雪櫃, 每次開雪櫃都要先廚房門, 真係好唔方便, 所以要將廚房門改為趟門。

根裝修師傅的建意, 趟門油同牆一樣既, 所以就油左米黃色。不過我就有少許後悔, 因為我現在覺得白色趟門好似靚D
廚房門改為米黃色趟門

~~~~~



介紹下個  I Home Colour Scheme, 我就係用佢黎配顏色。你可以上載個人家居照片或者用範例相片, 然後再選擇不同顏色, 睇下塗色後既效果。

好似我間睡房, 我就配咗好幾種紫色, 睇下效果, 最後㨂咗下面果兩紫隻色。




No comments:

Post a Comment