Friday 15 April 2016

2016-04-15 我養的小蝸牛



我係公司養了兩條小魚同兩隻小蝸牛,今日無意中見到兩隻小蝸牛黐埋一齊,好似正在交配中。因為我唔確定, 所以就立即上網check下,原來蝸牛交配時,兩隻蝸牛嘅腹足會黐埋一齊,會持續接近24小時,身體唔會郁,這個時候蝸牛係好脆弱既……好彩我冇多手攪佢地。

唔講唔知,原來大部份種類嘅蝸牛都係有肺類,即係體內有肺部用黎呼吸,而且係雌雄同體。雖然係雌雄同體,不過大多數都係要倆隻交換精液先可以生BB
另一種係前鰓類,用鰓抖氣,係雌雄異體。

我第一次親眼見到蝸牛交配,我覺得好新奇,我好似變番小學生咁,好有興趣知多d,重要話埋俾d朋友知!


世界好大,人好渺少。多些留意身邊既事件,每一日都會學到新事物,而學習其實係會令人快樂既 (不過唔係被迫學囉)



放工前,已經見佢地分開左,唔知佢地成唔成功呢?

No comments:

Post a Comment