Tuesday 26 April 2016

2015鹿兒島&宮崎特色列車行 ~ Day 3-1: 櫻島火山

17 Dec 2015 Thursday




櫻島係鹿兒島地標,而櫻島上的火山現在還是一座活火山,而且重非常活躍,常常都會煙。

櫻島渡輪的烏龍麵

今朝就係去櫻島一早出發坐市電到櫻島港搭櫻島渡輪,程約15分鐘櫻島渡輪上有麵食,令我想起以前從香港坐船到大嶼山(當年未有車可以到達大嶼山)我地在船上必食公仔麵。今次可以係船上食麵,有種好令人念的感覺,我地就吃烏龍麵當早餐(其實係因為今朝冇時間食。。。哈哈)。






到達碼頭後,我地再乘搭櫻島周遊巴士,來一個櫻島60分鐘半島遊。這巴士會在3個景點讓乘客下車,停留幾分鐘,讓遊客到處逛逛和拍照






司機會巴士開車時間寫在板上。

天氣好好。。。天晴, 不過好冷啊!



鳥島展望所
赤水展望廣~演唱會紀念碑



湯之平展望
湯之平展望是最近櫻島火山的位置,可以直接看到櫻島火山的御岳,不過雲霧籠罩,無法看到火山噴煙

完成60分鐘的櫻島半島後,我們下車然後再登上下一班觀光巴士,在櫻島遊客中心下車。到櫻島遊客中心可以看到櫻島火山爆發的歷史 ,還買了兩個用火山灰造的豬仔


櫻島遊客中心





櫻島遊客中心出面就是 “溶岩なぎさ公園”公園其實係一個俾大家免費泡足湯的地方可以一邊泡腳一邊 欣賞美麗的櫻島火山,好舒服!


泡足湯

我們見到公園裡有貓,就同貓貓 揮手 say hello,點知貓貓唔止無驚,重好熱情地跑到我們身邊剛好我有個未食完的麵包,我就分開細細粒麵包俾貓貓食,隻貓好似好餓咁,食包包食得好之味,之後重吸引多一隻貓來食包原來日本貓貓係唔怕陌生人的!



足湯,我們就由公園沿海邊慢慢走回櫻島港。




No comments:

Post a Comment