Tuesday 19 April 2016

美肌食物(+ iherb購物)

近排皮膚差,不斷生暗瘡,重要主要在面頰位……好醜樣!其實都一把年紀啦,點解重成日出豆豆?

因為皮膚差,令我記起想當年, 2008年係澳洲短期工作時買的一本書……The Healthy Skin Diet


The Healthy Skin Diet 係一本我非常喜歡的書,我有好多健康智識都係睇這本書學既。本書令我知道原來食物有分酸性和鹼性,身體如果太酸就會病,鹼性身體先至係健康。健康, 皮膚先會靚。

作者係一位營養師,亦係一位model,因為佢既自己個小朋友受到嚴重既濕疹問題困擾,所以佢花了好多時間究竟點可以醫好濕疹,之後就寫了這本書。

本書教你透過飲食黎改善不同既皮膚問題,例如暗瘡,濕疹等。介紹了好幾種對皮膚好既食物,重有個8星期既餐單可以跟住食。通過飲食去改善皮膚質素,平衡番身體酸鹼度和幫肌膚排毒。不過想當年,係香港好難買到書中推介的食品,好似亞麻籽油, 葉綠素液, 卵磷脂等,所以我都根本跟唔到書既建議去食。

最近我再睇這本書,我決定要嘗試多食書中介紹既美肌食物。 雖然香港近年多左好多有有機食品店,要買到書中推介的食物應該唔難,不過我覺得直接上iherb買會方便好多,平好多之外,重要唔洗重到死攞番屋企(年紀大好怕攞重嘢)

等我介紹下果種美肌食物先。


葉綠素液  ~ 令身體鹼化最重要既就係葉綠素水,葉綠素水可以淨化血液,提升血液輸送氧氣的能力,也可以幫助消化。2茶匙葉綠素液加入1.5L水,全日分幾次飲。
World Organic, Liquid Chlorophyll, 100 mg, 16 fl oz (474 ml)

亞麻籽油~含豐富Omega-3不飽和脂肪酸, 有助於消除血阻形成和炎症因數,修復受損的細胞膜。每日食一茶匙, 可以將亞麻籽油加入飲品,沙律。

卵磷脂~協助細胞攝取氧及營養,分解脂肪,幫助排毒。
每日食一茶匙,可以將卵磷脂加入飲品。


Now Foods, Lecithin Granules, Non-GMO, 1 lb (454 g)

薑黃 ~薑黃有薑黃素,可以抗癌、抗氧化、預防老人癡呆症 可以加薑黃粉入果汁,或者 加入飯做黃薑飯。

喬麥 ~ 有消炎, 抗氧化功效, GI, 含有B3, 葉酸 etc, 。我每次煲飯時都將喬麥加入米到一齊煮。



蒲公英茶~蒲公英有利尿,清肝的作用,不過會增加食慾,所以飲完茶可能會覺得餓。




Traditional Medicinals, Herbal Teas, Organic Roasted Dandelion Root, Caffeine Free, 16 Wrapped Tea Bags, .85 oz (24 g)


~~~
iherb係一個US購物網站,賣嘅產品主要係天然有機嘅產品品,e.g. 護膚品 ,彩妝,日用品,營養補充品,其他有機食品等等。 香港有得賣嘅產品係iherb 訂真係平好多,另外iherb有好多香港冇得賣嘅產品。重要買滿US $40 以上就免運費 (以前要俾運費架,免運費只限用SF順豐速),一星期到就收到貨。iherb 每個星期都會有幾個feature品牌額外8折,好抵


如果是第一次係在iherb購物,只要在Edit Cart 那一頁, Rewards Code 打上LSJ555  ,即時節省 US $5! 

另外iherb有個Loyalty Credit既積分回贈計劃,每次下訂單,您會收到Loyalty Credit積分等於訂單價值的10%。下次購買時,你可以用積分當錢洗買iHerb產品,積分有效期為60天。



No comments:

Post a Comment