Monday 17 September 2018

2017 東京近郊賞楓之旅: Day6~東京一遊 (築地市場﹑明治神宮外苑銀杏﹑skytree)

16 November 2017 (Thu)

黎到旅程尾二果日, 今日唔去留係東京市區,周圍行下。

今朝去築地食魚生飯做早餐,去到築地其實已經好肚餓, 所以都冇理邊間出唔出名, 我地就是旦去咗一間食魚生丼飯。 呢間魚生丼飯店係場內市場商店街,同「壽司大」同一條行,都不過完全冇人排隊。





魚生份量都算多,而且都好新鮮,個人覺得唔錯,其實肚餓就咩都好食啲。我冇去過果幾間出名嘅店, 所以比較唔到, 我見「壽司大」真係好多人,超長人龍,不過你要我等幾個鐘,我又真係唔會囉。


而我地食果間,我地入去時,間餐廳好似得一個客。要比較, 我就覺得上次係小樽食嘅魚生飯味道好啲, 可能係啲飯有分别! 另外,係服務方面,職員就好cool 同埋要立即俾錢。



食完魚生飯, 我地就過咗去「場外市場」果邊, 築地真係好熱鬧, 好多遊客。好多嘢食, 又好多嘢賣。 下次再黎, 我估已經搬咗去新地點。





食飽飽就去行下,去咗明治神宮外苑銀杏光並木。同事大力推,我一定要去睇下銀杏, 佢上年去過大讚話好靚。


明治神宮外苑銀杏光並木






果然好靚, 一排排金黃色的銀杏葉。 我地花咗一個多小時係到影相。之後我地就行去原宿/六本木果頭行下,行到倦倦地,見到間露天餐廳,波生提意不如食個tea




六本木



outdoor 嘆茶同食蛋糕,感覺自己係歐洲一樣,而且價錢唔算貴。

其實原宿都冇乜嘢睇,叫做黎過。上一次去日本已經去過鐵塔,所以今次去skytree
skytree去一次就夠, 其實東京個夜景麻麻地靚。 應該日落前黎會靚好多, 今次見唔到個magic moment, 上到黎個天已經黑晒。








晚餐就係skytree 個商場到解決, 原意想阿爸試下沾麵, 不過估唔到呢間嘅沾麵噤難食。係日本好少會食到噤難食嘅麵, 浪費咗我地係日本最後嘅晚餐。



好難食的沾麵

Next:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day7~東京再見



 

Face Book Page: 波太的簡單生活


No comments:

Post a Comment