Monday 26 October 2009

唔值得

近排實在為得太多無聊嘢而煩
太影響心情
實在太唔值得
而且又浪費時間
其實我有好多正經嘢要做
LEE幾個星期實在冇心情去做我PLAN好咗嘅事
****
女人心情唔好
最好就係SHOPPING
前日, 朋友其實勁病
但係都死頂
陪我SHOPPING
我實在好幸褔

朋友雖然病
但係一樣買到對CHANEL耳環
我就買咗個GUCCI袋
女人無論係點
都會買到嘢


Agnes B cookies (Gift from Lee Gardens when u spent over $2800)

No comments:

Post a Comment