Tuesday 5 August 2014

《護膚品》波太的經典推介 (2) ~ Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Serum


記得十四、五歲果時,有個貪靚女同學問我;"知唔知我地身體邊一到嘅皮膚係最薄嘅"  我果時都未識咩係護膚,邊到會知。佢話我知眼皮係最薄嘅,所以咩都唔搽都一定要搽眼。佢重介紹咗我用body shop eye gel (透明那盒unperfumed elderflower eye gel),果盒eye gel 真係幾好用,之後我重用咗不知幾多盒。就係咁,我就開始認識到有眼霜這種護膚品。

不過年紀開始大,我就轉咗用比較潤嘅 產品。通常朝早用eye gel ,夜晚用eye cream
由舊年開始,我覺得淨用眼霜唔夠 (年紀又大咗,填form 年齡果欄,開始要填一個新嘅category),所以我開始用眼部精華素。試咗幾款,我認為最有較嘅係Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Serum,用咗之後眼部皮膚好似緊致咗,以前眼肚位有時會出條紋都少見咗(好似眼袋咁,不過又未係眼袋),所以佢係又encore 之護膚品!



最近EL 出咗upgrade 版,用完這枝,我會買新版試下。

No comments:

Post a Comment