Monday 16 January 2017

年尾還太歲@圓玄學院

15 Jaunary 2017 (Sun)



又就快到農曆新年,今年年頭去了蓬瀛仙館攝太歲  (有興趣可以睇番:初二攝太歲@蓬瀛仙館),年尾又係還太歲嘅時候,今次去圓玄學院。

其實我係十幾年前開始已經有去圓玄學院拜太歲嘅習慣,想當年剛剛出黎做嘢,運氣麻麻,又同男友分手,所以好朋友就叫我一齊拜太歲,就係咁我就開始差不多年年都去,基本上冇犯太歲都會照去,買個安心。

雖然想當年好年輕,不過朋友對拜神嘅事好熟。這個朋友之後結緍生仔,冇時間再陪我去,近年重已經改信了主,更加唔會再去。之後我就開始同另一個朋友去,不過佢都已經係四年前移咗民。 所以近這幾年我就開始同老公波生去,今次都係佢提我,我先記得要還太歲!因為好多時,我都係年頭一次過做晒兩樣嘢,還同拜太歲,不過咁做,波生話唔夠誠意,所以佢話要分兩次去 。

小巴站係兆和街~81van

圓玄學院係荃灣三疊潭,係山上面,可以坐81号去老圍嘅綠van到總站落車,車程大約15分鐘。小巴站係兆和街,好近千色店。 通常都係等車耐過坐車,年尾都幾多人去還太歲,今次都排隊排咗差不多半句鐘先上到車。年頭會更加多人,要排一個鐘以上,所以四個人就坐的士好過。或者行上山,其實都唔太難行。

圓玄學院買太歲衣及清香地方


至於拜太歲嘅步驟各有不同,不過可以參考本人嘅做法:

1. 先買太歲衣及清香(我就係圓玄學院到買,不過小巴站都有幾間舖頭賣)。 太歲衣有張酬謝文”(“酬謝文係還太歲用的,如果係攝太歲,就會係祝禱文”),職員會問你邊年出世,幫你寫低本命太歲和當太歲嘅號碼 (2016年係33號管仲太歲) ,之後會叫你係酬謝文到寫低自己個名。

太歲衣及細清香 (照片取自網上) ~太歲衣$23,香一扎$5 (大細香都係$5,大香係三支一包)

2. 在殿外香爐上香。

元辰殿(太歲殿)

3.
進入元辰殿(太歲殿)內,參拜太歲統領斗姥元君。 入元辰殿係唔可以帶點咗嘅香。

元辰殿內(照片取自網上)

4. 拜當年的太歲,並祈福許願。

5.
拜自己出生年份的太歲(本命太歲)

6.  之後向其餘58位太歲參拜, 通常要排隊,由1號太歲位置開始排,逐一上香。

7.
祈福完畢,攜太歲衣到焚化爐焚化。


焚化爐

No comments:

Post a Comment