Monday 17 February 2020

2019佛羅倫斯與羅馬假期~Day6 龐貝古城 Pompeii

16 May 2019 (Thu)  

龐貝古城

今次旅行, 龐貝古城係一個我非常想去的地方。龐貝古城位於那不勒斯灣維蘇威火山腳下,被公元79年維蘇威火山爆發時的火山灰活埋了千幾年。 因為被火山灰覆蓋了,古羅馬城市的樣貌才得以保留,龐貝城在1748才被發現 。 

由羅馬至拿玻里的火車

去龐貝古城要先坐火車到拿玻里,再轉火車前往龐貝,由羅馬來回拿玻里的火車票係一早就在網上買的。大家都教到轉坐私鐵,我原本都打算坐私鐵的,不過我就誤打誤撞坐了國鐵到龐貝。 我發現國鐵比私鐵好坐一點,感覺比較安全。回程時我是坐私鐵的,這樣其實不用走回頭路,龐貝古城非常大,一天根本走不完。  

Trenitalia 車票售票機

Trenitalia 



國鐵站就在拿玻里中央火車站下一層,因為一落坐下一層就見到車票售票機,而在場職員又同我講可以去到龐貝,購票後我先發現這不是我原本打算坐的私鐵,不過我再問職員,職員回答話一樣可以到達龐貝古城。 國鐵會抵達龐貝市區,市區走到龐貝古城入口Piazza Anfiteatro (piazza Immacolata) 約15-20分鐘。 

沿途海景好美

國鐵Pompei 站

龐貝古城有3個入口,分別係Porta Marina (via Villa dei Misteri) , Piazza Esedra (piazza Porta Marina Inferiore) & Piazza Anfiteatro (piazza Immacolata) 。 前兩個入口比較近私鐵的Pompei Scavi Villa Dei Misteri站。 

Piazza Anfiteatro (piazza Immacolata) 入口

 一入去就見到露天劇場/競技場。  

露天劇場/競技場

古羅馬城市的建築包括公共浴場、競技場、神殿、市場、私人別墅等。  

壁畫



 大型劇院 


華麗的馬賽克地板 





我最想睇就係石膏屍體模型, 因為可以清楚睇到當時的人被掩埋瞬間的動作跟表情,龐貝古城就係一個時空膠囊。  


 睇動作已經可以知道有幾痛苦 




離開時,我們在近私鐵站的出口離開,所以回程時就坐了私鐵Circumvesuviana,到Napoli – Garibaldi (Stazione Centrale F.S.) 站下車。 我們差點趕唔上回羅馬的火車,其實係龐貝古城大,我們遲了走,坐了遲一班私鐵,私鐵唔準時,加上私鐵唔準時,令轉車時間少於5分鐘。不過好彩意大利火車本身都唔太準時,我們才能剛好上到火車。一落私鐵,我們就飛奔到火車月台,應該係最後倆個上車的人。
私鐵Circumvesuviana





Next: 2019佛羅倫斯與羅馬假期~Day7-1維托里亞諾 Altare della Patria & 卡比托利歐山Capitoline Hill 
Previous: 2019佛羅倫斯與羅馬假期~Day5-3 聖天使城堡 Castel Sant’Angelo
2019佛羅倫斯與羅馬假期Blog Index 


Facebook Page: 波太的簡單生活
我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary 網購優惠分享

No comments:

Post a Comment