Sunday 30 May 2021

生日晚餐@又一城VA BENE Italiano

21 April 2021 


又大一歲,寫篇blog記錄一下! 


今日生日,原本打算放自己一天假,不過因為某些原因最後冇放到。 

今朝一起身,發現凳上面有一大扎花,真係好驚喜!老公今年終於記得要送花俾我。 我從來都唔會同波生講,話送花是浪費金錢,不如折現之類嘅的說話。一來我覺得講錢太唔浪漫,二來一年送次又唔會話負擔唔起。 

放工準時走人,同老公到又一城VA BENE Italiano食晚餐慶祝!




Seafood Platter 

加拿大豬鞍 



意式肉腸蘑菇pizza 




餐廳半開放式,所以唔會好嘈,而且夠燈光。食物質素幾好,樣樣都好味。波生一早叫人準備了生日甜品plate, 職員仲同我唱生日歌,令我覺得有少少尷尬,事關我性格低調嘛。 

Homemade Tiramisu 

食意大利菜,令我想起2年前去羅馬和佛羅倫斯的旅行,唔知大家幾時先可以再去旅行呢?

No comments:

Post a Comment