Tuesday 2 July 2024

2024三人同行東京之旅 - Day 5 東京地震&麻布台hill

2024-01-28 (Sun) 


今朝差不多9點東京地震,我和朋友都在睡夢中被震醒。因為只係4級地震,而且只是震了一陣,所以沒有什麼大礙。 我記得當時我問了朋友是不是地震,朋友回答我“係”之後,我地竟然繼續瞓。瞓醒之後,我覺得大家的危機意識都好低,大家都應該學習發現地震時要點做。 


太晏起身,我地直接到sky tree 那邊食迴旋壽司做lunch。這間kura等位的人很多,等了差不多一個鐘先有位。價錢平,質素好, 食夠碟數(好似是5碟)仲可以去玩遊戲。 





Skytree商場的遊人很多,2016年也來過 skytree, 跟當年相比,現在的人很多。主力買手信零食。 Shopping 完畢,我地就先回酒店放低戰利品,回酒店途中,一直聽到好似“喃麼”的聲音,我還以為前面有間佛堂之類,但原來是由賣蕃薯車仔出來的,我地貪得意,買了一條回酒店食。 





休息一會,又出發去新開的麻布台hill, 上去六本木之丘展望台,可以免費欣賞東京鐵塔。 



晚餐就去了新宿那邊的牛角。之後又去了夾公仔機。 








No comments:

Post a Comment