Monday 25 June 2018

2017 東京近郊賞楓之旅: Day3~初登高尾山賞楓(下)


13 November 2017 (Mon)





離開藥王院,再步行約20分鐘充就到山頂。山頂的楓葉已經完全轉紅,好幸運可以見到噤靚嘅紅葉。

之前唔清楚山頂有冇午餐食,一早係火車站買定咗麵包,一家人就跟日本人一樣坐係亭下食麵包。 原來山頂有2間小吃賣店售有高尾山有名的「山藥泥蕎麥麵」,咁我地又每人食咗碗蕎麥麵,我都係第一次食山藥泥。山藥泥質地黏黏滑滑咁,冇乜味道,不過好有益。





山藥泥蕎麥麵

今日天氣好,可以見到富士山。

4號路線下山



4號路線~吊橋


其實上高尾山有6條不同的路線可以選擇,我地就選擇不經藥王院的4號路線下山,唔行回頭路。4號路線要行山路,不過唔太辛苦,重可以行吊橋。


3串糰子小食

行到十一丁目茶屋,我地買了3串糰子小食。天狗燒、山藥蕎麥麵、糰子都係高尾山必吃美食,我地全部都食過。



我地選擇搭纜車下山,係排隊嘅時候,又買了之前係香港紅了一陣子嘅芝士撻。我真係估唔到係日本行山會有噤多嘢食,感覺我冇停止過食嘢。




到達山腳,我地沿住藥王院的表參道商店街走走,表參道兩側有許多間蕎麥麵專賣店,2位團友又買了雪糕食。最後走到“TAKAO 599 MUSEUM”






高尾山高599公尺,所以博物館名為“TAKAO 599 MUSEUM” (高尾599博物館)。博物館展示咗多種係高尾山可以見到嘅植物同係高尾山棲息嘅昆蟲標本。




離開高尾山,乘坐京王線回新宿。大家行完山都好倦吓,一上火車就瞓。瞓晒大家又好似叉番電咁,番到新宿又好精神shopping


食和幸做晚餐。



No comments:

Post a Comment