Monday 25 June 2018

2017 東京近郊賞楓之旅: Day3~初登高尾山賞楓(上)

13 November 2017 (Mon)


高尾山口車站有小木屋的感覺,設計得幾靚,好有日本風feel!
原本我今次旅行冇諗住去高尾山,一早將高尾山係個行程到剔除咗。因為我好怕行山,好驚好似上次去宮島上彌山咁行到腳痛,加上今次同父母一齊,唔知佢地行唔行到。 Plan行程同時已經問咗波生,佢都同意話唔去。

但係出發前幾日,波生睇到報紙介紹高尾山,佢覺得好靚又有吊椅坐,佢問番我,我地今次係咪會去高尾山 (之前話唔去!) 。 我問過父母係咪可以應付到行山之後,最後我又加番高尾山入行程到,取消去橫濱

今日又係一早出發,先到京王KEIO新宿站買車券,要搭8:03am班車。 去高尾山,可以買「高尾山折扣乘車券」(電車來回乘車券+纜車或吊椅的來回乘車券) ,高尾山折扣乘車券價格¥1380,相等於正價車券嘅8折。

京王新宿站其實就係小田急電鐵站隔離,由京王新宿站坐京王電鐵(京王線)到高尾山口大約1小時。因為係上班時間,所以頭半個鐘都要企。


藥王院的石碑

高尾山一向都係賞楓名所,走到藥王院的石碑就已經見到好多紅葉,好靚呀! 我地選擇先搭吊椅上山,可能比較早,完全唔洗排隊。回程時我地搭纜車,纜車路兩旁的楓葉仍未轉紅,所以我覺得搭吊椅好玩D! 坐雙人吊椅其實都幾刺激,因為吊椅唔會停,上落時一定要留意職員俾的指示。



雙人吊椅


坐吊椅尾段會有個影相位,到達山上車站 ,職員會show張相比你睇,我阿爸勁喜歡張相,完全唔洗諗就俾錢,重買埋我同波生果張相,我記得好似¥1300/2張,買2張平少少。



登上路線

開始登上,我地沿著最熱門的1號路線經過藥王院一路走到山頂。 距離吊椅站不遠,有天狗燒賣,立即買了4個,天狗燒外皮酥脆,裡面的黑豆餡大大粒,我覺得好好味。


天狗燒


繼續走,就會見到一棵巨大的杉樹,旁邊還有一座章魚石雕,這棵有450年歷史的老杉就係 「章魚杉」。大家都摸下個章魚石雕,可以保幸福。


巨大的杉樹

章魚石雕

六根清淨輪

另外,有個六根清淨輪,黑球刻著「身」,紅字的石輪可以轉動;摸過黑球後再轉動下方石輪可以祈福。好過癮!










在通往藥王院的參拜路上有個岔路,左邊通往緩斜山坡路的女坂,右邊則是108個石階的男坂。我地選擇了走女坂上藥王院。係參拜路,沿路都有多個六根清淨輪,黑球刻著不同的字。


藥王院

步行約30分鐘,就到達藥王院。  藥王院寺廟有許多消災解厄的參拜處,售賣各式各樣定的御守,非常熱鬧。不過波生就覺得藥王院太過商業




藥王院的楓葉非常美。



Next:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day3~初登高尾山賞楓()


Previous:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day2~ 鐮倉一日小旅行 ()

 

Face Book Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment