Tuesday 12 June 2018

2017 東京近郊賞楓之旅: Day2~ 鐮倉一日小旅行 (下)

12 November 2017 (Sun)


和彩八倉

魩仔魚飯

離開長谷寺,我地坐電鐵去鎌倉站又到咗午飯時間,黎到鎌倉,一定要試下江之島的名物魩仔魚飯,我地去咗係若宮大路果間 和彩八倉

 若宮大路係前往鶴岡八幡宮的參拜之道。



鶴岡八幡宮

結婚

其實我覺得鶴岡八幡宮冇乜特别,不過地方好大。 今日應該有節慶,參拜的人非常之多,有人結婚,同埋好多穿和服的小朋友。
 



蒟蒻皂~我都買了

離開鶴岡八幡宮,經小町通商店街行番去鎌倉站,沿路上有好多特色小店/手信店,非常熱閙,我地個個都買咗唔少手信。




最後一站係江之電極楽寺駅, 極樂寺駅是「關東車站百選」之一,
之前我睇<海街日記>電影都經常見到此站。

回程冇book「小田急浪漫特快」,我地坐江之電到藤澤站,轉乘小田急電鐵番新宿。



新宿高島屋「ふきぬき」

晚餐新宿高島屋「ふきぬき」鰻魚飯



Next:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day3~初登高尾山賞楓()



Previous:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day2~ 鐮倉一日小旅行()


 


Face Book Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment