Tuesday 12 June 2018

2017 東京近郊賞楓之旅: Day2~ 鐮倉一日小旅行 (上)


12 November 2017 (Sun)


今次旅行,每日都好早出發,因為冬季比較早天黑,加上我地要去東京近郊,所以都係早去早回比較好,番到新宿重有時間 shopping

今日要搭8.10am果班車, 7.30am前已經出發到新宿小田急電鐵站。 見有時間,我地就係小田急電鐵站附近餐廳食個快早餐,我地立食咗碗麵做早餐,立食都係我人生第一次。


早餐~立食餐廳

小田急浪漫特快


早一日,我已經先買咗小田急電鐵 Odakyu「江之島-鐮倉周遊券 」(1,470), 因為怕冇位坐又唔想父母噤辛苦一朝早就要企,所以我去程加咗¥620買埋「小田急浪漫特快」車票。


片瀨江之島站

江之島


坐咗一個小時就到片瀨江之島站,片瀨江之島站好似日本童話「浦島太郎」嘅「龍宮」,不過今次我地唔係去江之島,其實我都好想去埋江之島,但係一日去晒江之島同鐮倉會好趕, 都係留番下次先去江之島。

首先我地係影下個龍宮火車站,之後就慢慢行,行咗大約10分鐘就到達江之電江之島站。江之島站嘅小鳥,好cute 聽講佢地季季都會著唔同衫。


江之電江之島站嘅小鳥





坐江之電到長谷車站,跟住人潮走,第一站去高德院,睇下青銅製嘅鐮倉大佛。 我雖然唔係佛教徒,不過我好鐘意大佛,大佛個樣好慈祥,我覺得見到佢之後會好安心!


鐮倉大佛高13.35米,日本第二大。




俾多¥20,就可以入去大佛裡面睇下大佛嘅結構。

大佛銅鑼燒


長谷寺

再到長谷寺,睇木制觀音像。長谷寺面積都幾大,有庭園流水,沿路上觀音堂,會見到好多地藏。觀音堂裡頭供奉嘅係十一面觀音菩薩本尊像,呢個觀音像係木制,高度達9.18米,係日本歷史上有記載以來最大嘅木像。不過觀音堂唔可以影相。



長谷寺裡有好多觀音像,我發現日本觀音都係男兒身。


「摸摸大黑天」
據說摸了就能添好運的「摸摸大黑天」。


從長谷寺上可以眺望到鎌倉大海。


弁天窟” 洞穴


另外, 長谷寺有個叫做弁天窟嘅洞穴,弘法大師閉關齋戒的洞穴,要蹲低身行入去,我覺得都幾得意。


Next:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day2 ~ 鐮倉一日小旅行()


Previous:  2017 東京近郊賞楓之旅: Day1 ~ 新宿

Face Book Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment