Tuesday 7 October 2014

DIY手工皂

我覺得自己體內積聚咗大量毒素, 其中一個原因係食物。香港嘅食物樣樣都有毒 … 精製食品, 大陸製嘅劣質食品, 根本避無可避) 。 而另一個原因可能係我用嘅清潔護膚品含有太多化學物質, 我地每一日用嘅食嘅都有毒素…我地全部人都在慢性中毒中!

我每年都至少花三萬蚊買護膚品, 不過皮膚質素一直都冇點改善到。反而有朋友只用basic steps 嘅護膚品, 沒有用特別貴同有特別功能嘅護膚品, 皮膚質素根我差不多。


我開始想用比較天然嘅護膚品, back to basic

原本我係想學自製護膚品, 不過護膚品嘅原料同配方都比較複雜, 所以決定先去學手工皂。我希望可以從自製手工皂開始, 逐步逐步去自製大部分家用身體清潔劑和護膚品。

自製手工皂嘅好處係唔洗添加任何人工色素、香精同防腐劑。只要成份就只係油, 水同KaOH

手工皂班Level 1時整的手工皂 , 等了一個月多, 終於脫模, 不過重要等等先用得。



白雪雪, 朋友話好似白朱古力

No comments:

Post a Comment