Saturday 9 May 2015

面膜控@Fancl

好多斑……我講緊我塊面呀!

怪就只能怪自己後生果時冇做好防曬!加上年紀大,好似重出咗d老人斑係眼角位!

我已經冇同陽光玩遊戲,不過我又唔會無時無刻都擔傘。咁謂有多乎mask


Masks......我鐘意Fancl 無添加,冇加防腐劑,冇殺菌劑,冇香料,有標明生產日期,用得安心。


買咗好多Fancl 祛斑淨白精華面膜,今個月有promotion,買兩盒special box set (18 片送1, 兩盒$1836),就會送一盒鎖水補濕精華面膜(3)





滿$1300, 重有把好靚嘅傘送添!

No comments:

Post a Comment