Saturday 16 May 2015

高Ling & 精油@姊妹淘

又冇貨……煩死人!



原來姊妹淘連續兩個星期都有介紹YL精油,唔怪得最近好多YL精油同產品最近都冇晒貨啦! 連個Premium Starter Kit 都冇晒貨啦,朋友想買都要等。

YL係好用,不過成日都冇貨,因為某些植物今那年失收,所以某幾隻精油已經冇貨好耐嘞, 其中一係Valor


琴晚高海寧係姊妹淘到話用咗精油之後好瞓咗,我完全認同,因為我同佢係一樣,都係果種要係床到瞓好耐先瞓得著嘅人。 我估要我瞓成半個鐘先瞓到得,不過自從每晚diffuse 住精油黎瞓,我好瞓咗,好多時可以瞓到天光。 

老公鼻鼾(80%時間冇鼻鼾 -  鼻鼾救星~ 精油Essential Oils), 就算有都好係細聲。我通常會用Peace & CalmingLavender。枝Peace & Calming 依家得5ml 賣,實在太快用完,不過我發現瞓果時diffuse Joy一樣好好瞓。




原來Ling 都有飲YL Lemon EO,每次只需喝一滴,加入一杯水。每日飲可以幫助排毒 ,我就買咗兩枝。我好鍾意Lemon好fresh 嘅香味!


朋友想試飲(睇咗“More” Winnie Leung),不過朋友唔係member,所以我買咗一枝送俾佢做生日禮物。(PS 我自己冇飲)



Lemon EO (member $110 / bottle 15ml)YL 其中一隻最平嘅精油。一枝15ml 檸檬精油要成75個檸檬先提煉到,所以好抵買


No comments:

Post a Comment