Thursday 24 September 2015

部隊鍋(自家煮)


我好耐無煮過晚飯, 一直都是波生煮晚飯的,不過近排他好忙,冇時間煮,所以我們做了無飯夫婦兩個多星期。

上星期日去了快餐店吃部隊鍋,一個2人鍋要$150,另加一個即食麵$10,鍋物分量不多,我食完都唔覺飽。


其實部隊鍋真係好易煮,我諗同一個價錢,我可以享受一個分量多一倍的部隊鍋。


我決定自己煮, 30分鐘煮,好似Jaime Oliver30mins meal …不過他的30分鐘可以煮好多味餸,我煮的只是一鍋罐頭。


材料:午餐肉,香腸,菜,金菇,泡菜,公仔麵,年糕 (隨意加自己鍾意食的材料)
: 牛肉湯粒2粒,韓式辣醬1茶匙,辣粉少許(公仔麵的那包),醬油1茶匙,鹽,糖,胡椒粉各少許

韓式公仔麵


部隊鍋真係好好味,不過好邪惡, 只可以間唔中食下

No comments:

Post a Comment