Saturday 3 October 2015

小幸運 A little luck

最近多了些小luck,近期玩遊戲和參加抽獎都有小收穫。我一向都沒有什麼抽獎運,好少中獎的 。

不過這兩三個月,在公司中了三次獎。我現職的公司有好多internal獎問答遊戲玩, 我好多時都會參加,答中就可以參加抽獎,獎品通常都是HK$50 coupons 之類。


我在公司做了差不多6年,一次都未被抽中過,不過,在上個月收到公司internal email 通知我抽中了HK$50 coupons (惠康)。第一次在公司抽中獎,我開心了半日



之後,我又抽中了2 HK$50 coupons (Starbucks &惠康)




其實由六月開始,我覺得自己中獎次數多了。我抽到電影票 (Polar Bear),食譜


有機奶粉1罐和電影票(《迷失巨聲》優先場 ~沒有去攞, 太遠了)


FB遊戲贏到5包薯片。

其實講都冇人信,用了精油以後,我成個人唔同晒, 個人比以前輕鬆,冇噤tense。 我覺得因為我個人變好了,連帶運氣都變好埋。之前我寫了一篇blog關於<吸引力發則>,人思想正面,就會吸引好事發生。我現在正面了很多,而好事真的發生在我身上!

不過要思想正面其實唔容易,特別是我本身個人比較負面和EQ又低,精油真的幫了我很多。早上用JoyAbundance,兩隻都可以當香水用 。晚上用PPP平衡荷爾蒙。如果工作壓力大時,就用Stress Away


大家千期唔好忽視自己的負面情緒,一定要重視自己的feelings,如果長期覺得唔開心就一定要搵方法令自己開心番,e.g. 去旅行, 同朋友講(不過家家有本難唸的經,朋友未必明),學新嘢 (我就去學自製手工皂和學用精油)…

唔理自己的負面情緒,好容易會變抑鬱,我有朋友了抑鬱症,好難醫,情緒波動,醫了兩三年,好彩現在已經回復正常。

我希望我可以繼續正面,stay positive!

~~

Related Posts:




No comments:

Post a Comment