Tuesday 27 October 2015

Tissot x 玻璃拼貼 workshop


早前參加了一個Tissot event, 非常好玩。活動主持人是做  Dolce VitaDesmond So , 我覺得佢都幾靚仔 。




一開始有dancers hip hop, 跳得麻麻地,之後有models catwalk介紹Tissot 的錶。又有錶可以試帶,中場小息有小食供應,都幾好味。又有得玩玻璃貼。




其實我一直都好想玩decoupage, 都係因為有得玩我先參加,不過今次活動非常好玩, 我對Tissot 這個品牌加了不少分,我都想買番隻帶下!

No comments:

Post a Comment