Saturday 17 October 2015

莫斯科&聖彼得堡八天鴨仔團 Day 7&8 (10&11 July 2015 Wed) ~ 再見俄羅斯Bye Bye Russia





今日last day, 要走了

今早只去手信店和尼和司大街,沒有特別行程

手信店賣的俄羅斯套娃價錢貴很多,不過波生都照買,他買3三個,要600 1000


在手信店買的1000 布俄羅斯套娃, 只有5隻娃娃 , 而且唔係特別靚, 同等價錢在之前的紀念品攤檔可以買到多好多隻娃娃的套娃





午飯後,就要到機場。今餐是要自費的,不過領隊一早已經每人收取了12美元午飯費,幫全部團友安排了午餐。其實我比較想自己揾食,不過跟得團就盡量不離隊,所以都是由領隊安排吧!

主菜是雪魚&薯仔,至於味道就一般般啦,不過已經算比較好味的一餐


聖彼得堡機場

相比莫斯科機場,聖彼得堡機場已經比較大,如果有手信未買,可以在這裡買。莫斯科機場的大部份店舖都是收euro, 而且內陸機delay的話,根本沒有時間買東西。

Day 8安全返港!yeah! 感恩
飛機好準時到達, 早上九時多就落機!

飛機餐 ~ 唔好食!

不過係機上瞓唔著, 飛機餐又唔好食,十個鐘無食過一餐,落機倦到我差不多見暈! Taxi 番屋企, 但係架的士好舊, 又一陣味,重要我地坐長程(三百幾車費) ,我完全明點解Uber會噤受歡迎! 其實我係機場的士站可唔可以揀車坐?



另外,幫領隊買的魚的魚子醬,一百美元一盒(113g)。對於魚子醬, 我完全唔識,只覺得這些黑魚子比起我係香港食過的大粒很多。還未食,比較唔到味道

~~



Top: 莫斯科&聖彼得堡八天鴨仔團(4July to 11 July 2015) ~ 序

No comments:

Post a Comment