Sunday 25 October 2015

(9) 一週年 ~ 英國之旅May 2014: Day 8 ~ 2014-05-29 (Thur) ~ 牛津大學城 & Bicester Village

吃過早餐,又出發去Oxford。 去旅行時,吃早餐變得好重要,因為通常自由行都一定要走很多路 ,加上根本唔知道午餐會幾點吃和在那兒吃。一早吃飽飽才有力氣嘛! 酒店對面街有好幾間 cafe,每天都可以吃不同的早餐,好方便。



這個Carfax Tower鐘塔是牛津的地標,在塔頂可以看到整個牛津大學

行上這條樓梯就可以上到塔頂。

牛津大學




因為入去牛津的學院要收費,所以我地只校園外行個圈。

















Bridge of Sighs


The Dome of the Radcliffe Camera 是圖書館。




由Oxford乘巴士到Bicester Village outlet 大約半個鐘,坐巴士時有老婆婆估到我地想去outlet, 佢非常熱心地話我地知應該在那個車站下車。

我係LC 買咗少少嘢,價錢真係平過香港好多。又係Cath Kidston買化妝袋,送俾波生的姐姐和弟婦。 反而波生有大收穫,佢係Jack Wills 到買到兩件外套,兩件加埋好似80磅到。


晚餐就在飯店附近(Paddington)的一間餐廳吃希臘菜,是我第一次吃希臘菜




我order的意粉,味道不錯比起我在Edinburgh吃的好很多




No comments:

Post a Comment