Saturday 3 October 2015

莫斯科&聖彼得堡八天鴨仔團 Day 6 (9 July 2015 Thu) ~ 聖埃撒大教堂 & 嘉芙蓮夏宮



彼得大帝青銅騎士像



聖埃撒金頂教堂 (St.Issac's Cathedral)是聖彼得堡最大的教堂, 也是世界第四大圓頂教堂之一地位猶如羅馬聖彼得大教堂,倫敦聖保羅教堂,巴黎聖母院。 





建築師深怕建好教堂後會被殺 (因為不想他再幫其他國家建造教堂),所以特意拖延建造進度,最後用了四十年才完成





最喜歡教堂馬賽克拼畫,盡顯俄羅斯文化藝術特色

午飯

午飯的餐廳

芙蓮夏宮 (自費的景點)是俄國女沙皇凱薩林大帝之夏宮。




金碧輝煌的夏宮舞廳。



宮內各處 都有的藍瓷壁爐。



嘉芙蓮一世的畫像。



宮殿外之大花園好優美。

有不少人係嘉芙蓮夏宮花園影pre-wedding


Dinner又是食中餐 唐人酒家昨天lunch都是去唐人酒家, 不過地點不同

我估這間唐人酒家係當地都幾出名, 有好幾間分店 這間的餸菜莫斯科中餐館好食一點, 主要是做本地人生意, 不過我都是比較喜歡西餐

文報紙


今晚又好忙,要去睇芭蕾舞<Gisele>,中文《吉賽爾》。雖然去睇之前完全唔知Gisele 的故事內容,不過睇完之後我都估到七成。

我對芭蕾舞完全冇認識,只覺得佢地跳得好睇,芭蕾舞裙好靚,我唔覺得悶,不過坐我隔離的團友就好明顯唔太欣賞,中場途休息之後,佢地就冇番位睇埋下半part


(表演進行中是不准拍照的 - 這張相是謝幕時影的,我見本地人都影,所以我先影。)



No comments:

Post a Comment