Monday 15 February 2016

初二攝太歲@蓬瀛仙館

9 Feb. 2016

每年新年我都會去攝太歲,就算我果年無犯太歲, 我都一樣會照去。去開唔去,個心羅羅咁。




之前好幾年我都是去圓玄學院的,不過今年決定改變下,去了蓬仙館。圓玄學院越來越多人,排隊坐van 仔上山已經要等差不多一個鐘。上年在太歲廟內因為太迫,又有人打占,重有人詏交添,所以今年我先諗,不如去下第二到。

仙館係粉嶺mtr 站隔離,好方便。原本諗住入到廟先買太歲衣(我鍾意官方的太歲衣,因為我一向都在圓玄學院裡買),不過行了一圈都找不到有太歲衣賣,所以又走番出門口,係門口的檔買。


太歲衣$18 份,已包3支香。

容祖兒example


跟阿姐俾的容祖兒example在太歲衣填上自己個名,出生的年月日和當人日期(唔知容祖兒係咪真係8188日生呢?) 。拜太歲的元辰殿係4樓,我跟住牆上的拜太歲程序做,用心祈求,之後再添香油。

拜太歲程序


好多免死金牌,今年一定平平安安!


拜完太歲後,我就踏好份太歲衣,之後就要化寶(即係燒衣)。有職員幫手將太歲衣放入化寶爐,好安全,見個職員禁幫忙,我就俾咗封利是佢。係圓玄學院就要自己放入化寶爐,不過個化寶爐好大火,所以個個都會遠距離飛份太歲衣入化寶池。

拜太歲完畢!祝大家新一年平安大吉,事事如意!

仙館
http://www.fysk.org/religion.php

No comments:

Post a Comment