Wednesday 17 February 2016

New Year Goal<新年新目標>

新一年,向前看……繼續為五斗米而努力。當你擁有五斗米,就唔洗再為五斗米之折腰,可以做番自己想做的事。

早前上咗個我覺得好inspiring training workshop, 令我知道點解我工作上表演唔夠人地好……原來係我唔夠自信,唔相信自己有能力。

新一年,我要增強自信,要相信自己嘅能力去接受每一個挑戰。 


買開Young Living 嘅產品,見到有支叫Believe 嘅複方精油(應該係新嘢,之前唔覺有得賣),決定買嚟試下。


Believe EO can "encourage feelings of strength and faith, promote relaxation and confidence".... 完全係我需要嘅嘢。

Believe 聞起黎令我有relax 和醒神嘅感覺,提醒我要努力,要努力達到目標!

新一年,我要充滿 joy(歡樂) and abundance (富足)!



(新年其間攞YL精油嚟用,先發現原來YL的複方精油都好適合用來恭賀人!)

No comments:

Post a Comment