Tuesday 14 March 2017

Beauty Box押花手拿袋工作坊

2017-03-11 (Sat)


早前參加了Neo Derm Beauty辦嘅 [Beauty Box X Hydrangea Florist押花clutch 工作坊],好好玩! 近排香港都好流行押花手作, 我一直都好想試玩。這個工作坊係專為Beauty Box現有訂戶而辦,重係係免費㗎! Neo Derm 最近每個月都會搞Beauty Box Workshop,以回饋現有訂戶,所以我覺得訂Beauty Box 真係好扺。

好興趣訂Beauty Box,可以click 下面條link & 睇我以下介紹:
訂購link:  http://www.ndbeauty.com.hk/BeautyBox?ref=K065267


我揀咗個白色嘅Clutch,再揀咗張阿Bell 嘅貼紙。 貼咗張貼紙係Clutch 上面之後,我就將不同的押花放上Clutch , 睇下不同押花并埋嘅效果。 第一次整,其實唔太識,所以我都係隨意配搭。 我覺得留白會靚D,所以只放少許花在Clutch 面, 大部分同學的Clutch都是花滿滿的。 配好花花之後,就用膠水定型,薄薄一層,咁就完成了。(其實導師會幫我地加多幾層膠水,所以要過多個星期先可以去攞個制成品。)

我個自制花花clutch 係獨一無2嘅,我覺得好靚呀!

大部分同學的Clutch都是花滿滿的。


上完workshop,我同老公 去咗 <樂天皇朝>dinner,味道唔錯,唔怪得成日都好多人等位
招牌八色小籠包 ~ 8款口味,有原味、人蔘味、鵝肝味、黑松露味、芝士味、蟹粉味、香蒜味同麻辣味。我覺得黑松露味夠香濃,好味。而鵝肝味就唔係我柸茶,好難食!

酸辣湯超好味,酸辣味夠平均!

~~~
Beauty Box 介紹

最新一期皇牌經典【3月號】Beauty Box ($180):


Bioderma 深層再生防敏面膜(價值$375) (75ml) ~ 專利TOLERIDINE®增厚肌膚天然保護屏障,速效降紅止癢;獨有「水凝抗氧重整配方」,呵護細胞回復水潤飽滿,力抗外來刺激,預防敏感,還原健康平滑膚質。轉季用一流!
Bioderma 防敏保濕爽膚液(體驗裝) (10ml)
Bioderma
深層再生防敏日霜 (體驗裝) (15ml)

Beauty Box 好細心,每個月都會選擇適合嘅產品俾我地用!每月$180, 一年都只係$2160, 就已經可以擁有12full size皇牌產品,真係好抵!自從訂咗Beauty Box 之後我係護膚品上嘅開支少咗好多。

Beauty Box好方便,上綱訂,用credit card過數 。 可選擇「自取站」或「免費送貨服務」。 我自己就選擇去SF自取站, 月中會收到SMS 通知去取件。有興趣就快D訂喇!

訂購link:
(經上面條link訂購,或 在「介紹人編號」 一欄上填寫我嘅介紹人編號“K065267”, 新訂戶可獲額外獎賞架獎賞期期唔同, 今期 Godiva禮券乙張 (價值$50),將於Beauty Box隨盒送上。)

另外訂戶每個月都會收到N$120 週年獎賞,可以用N$ Neo Derm Beauty 網上購物平台買貨品。
如果要取消Beauty Box 訂購一樣好容易,只要於每月20日至25日期間,去Neo Derm Beauty網站「我的帳戶」 > Beauty Box訂購紀錄」內自行取消訂購下一期就得。


No comments:

Post a Comment