Saturday 6 May 2017

2016廣島冬日行: Day 3 (上) ~ 尾道微單車遊

16 December 2016 (Fri)


原本冇諗過我會係日本踩單車, 不過在plan行程時, 剛好在追看日劇《有喜歡的人》。 在第七集,桐谷美玲與山崎賢人去了尾道,還在島波海道踩單車景色好美, 我又要去!



由尾道踩單車, 跨越瀨戶內海, 係可以一直踩到去四国的今治。 路程長70km, 中間要經過六條大橋,經過六個小島, 這條橫越了日本本州與四國的自行車道名為「しまなみ海道」(Shimanami 海道)。

因為只有半日時間踩單車,加上我10年以上冇過踩單車,所以今次只可以安排踩一段短嘅路程,只踩一條大橋。


從「尾道港」搭船出發,到「重井港」下船,再踩回尾道。

我地從「尾道港」搭船出發,目的地是因島,搭到「重井港」下船,再踩回尾道。 我覺得先搭船再踩回尾道,這樣比較容易控制時間。另一路徑,就是先從尾道踩到「重井港」再搭船回尾道。




到達尾道 ,我地先租單車,之後練習一下踩單車。踩單車這件, 一旦你學會了,就不會忘記,所以我只練習了一陣,對踩單車就完全沒問題了。




上船前,先告知船家我地要到「重井港」下船,船家會在船上收船費和額外收「自行車渡船費」。

到達因島「重井港,船員就叫我地落船,我地就開始尾道單車之旅。跟住地上的藍色線向尾道方向踩,沿途見到有柑田,菜田等等,因島好少車,所以踩得好舒服。



經過這條白色恐龍後就差不多到達因島大橋,上大橋前,要踩一條大斜路,非常斜,踩到一半我要落車推。



上因島大橋前的大斜路。
上完大斜,要繼續繞過一座小山先可以到達橋面。因為不斷上斜,踩到上橋面,已經覺得好倦。單車和行人的通過其實是在行車大橋的下面。

在因島大橋上,重有11km 先到尾道。

12月尾重有禁多紅葉。


後來發現原來我租的單車只有3段波,我已經一直踩緊1波,單車根本唔適合要上斜的路,唔怪得我踩得噤辛苦,而波生租的單車有5段。

上橋勁辛苦,不過落橋時又好爽,不繼落斜,唔洗點踩。落完斜,一轉右就見到間餐廳,立花食堂! 已經中午12點,波生提意去立花食堂lunch 之後再繼續。 後來發現《有喜歡的人》都有係立花食堂到拍攝。


立花食堂

Lunch Set

餐具非常精美,我真係好想買番set, 等係屋企食飯都可以用噤靚嘅餐具。 其實食堂隔離有間店就正正係賣這些餐具的。





重有8.4 km先到尾道


因島大橋


食飽就繼續踩,重有8.4 km先到尾道 。 我plan 好要係2點到達尾道還車,所以飯後不斷踩,差不多沒有停過,向島比較多車,唔係踩得好爽。 到達向島輪渡碼頭剛好2點,搭輪渡番回尾道。



下次有機會我都想踩單車經過多多羅大橋到四國!


瀨戶內島波單車遊路線





~購物篇~


~住宿篇~

No comments:

Post a Comment