Thursday 4 May 2017

Beauty Box ~Playful Nails Buffet@Incoco 貼式指甲油


16 April 2017 (Sun)


3月我整咗個押花clutch(重温: Beauty Box押花手拿袋工作坊), 今個4月我又參加咗舉辦嘅Playful Nails Buffet

今次workshop 係可以用Incoco 嘅「貼式指甲油」幫指甲扮靚靚。不得了,一試我就立刻愛上,實在太方便,效果非常好。



我其實好鐘意搽指甲,不過又要搽base coat, 之後等佢乾,搽甲油,又等乾,再搽top coat, 再等乾。我真係冇咁嘅耐性, 通常我就係等得唔夠耐,攪到剛搽完甲油嘅指甲花咗。

Incoco
指甲貼係由真指甲油製造, 一片已經包含了Base, ColorTop Coats。 最緊要係不含甲醛、甲苯等有害物質,可以安心使用。



Easter 特別指甲貼

我揀咗Easter 特別嘅款式,一包有16 片指甲貼。有8款唔同形狀嘅指貼,可以fit 到不同大細的指甲。職員話一包可以做到2對手甲加1對腳甲(如果甲面比較細和短),不過我就應該最多只做2對手甲,或者1對手甲加1對腳甲,因為我甲面比較大。
我一定會再買這些甲貼,實在太太太方便,效果好靚!

Neo Derm
最近每個月都會搞Beauty Box Workshop,以回饋現有訂戶,
只要係Beauty Box現有訂戶,就可以免費參加。留意住Neo Dem  Beauty Facebook, 每月都會有不同workshop 嘅參加方法。

好興趣訂Beauty Box,可以click 下面條link & 睇我以下介紹:
訂購link:  http://www.ndbeauty.com.hk/BeautyBox?ref=K065267
(經上面條link訂購,或 在「介紹人編號」 一欄上填寫我嘅介紹人編號“K065267”, 新訂戶可獲額外獎賞架獎賞期期唔同,今期新訂戶會有Beauty box折扣優惠$30 (i.e. 第一個月只需要$150)


【5月號】Beauty Box ($180)

最新一期皇牌經典【5月號】Beauty Box ($180):

BIODERMA 保濕卸妝潔膚水 (250ml) (價值$188)
BIODERMA 激活水循環精華 (體驗裝)
1. BIODERMA 水活透亮保濕隔離霜 (40ml) (價值$290)

2. BIODERMA 水活保濕精華肌底液 (200ml) (價值$280)


Beauty Box 好細心,每個月都會選擇適合嘅產品俾我地用!每月$180, 一年都只係$2160, 就已經可以擁有12full size皇牌產品,真係好抵!自從訂咗Beauty Box 之後我係護膚品上嘅開支少咗好多。

Beauty Box好方便,上綱訂,用credit card過數 。 可選擇「自取站」或「免費送貨服務」。 我自己就選擇去SF自取站, 月中會收到SMS 通知去取件。 另外訂戶每個月都會收到N$120 週年獎賞,可以用N$ Neo Derm Beauty 網上購物平台買貨品。


如果要取消Beauty Box 訂購一樣好容易,只要於每月20日至25日期間,去Neo Derm Beauty網站「我的帳戶」 > Beauty Box訂購紀錄」內自行取消訂購下一期就得。

No comments:

Post a Comment