Thursday 17 August 2017

Pre-Birthday Celebration @Hugo’s (希戈餐廳)

13 August 2017 (Sun)


老公波生就生日,提早同佢慶祝,食餐好嘅。星期日,去咗位於香港尖沙咀凱悅酒店的Hugo’s 餐廳食 Hugo’s Sunday Brunch


早一星期 book枱,當日被安排坐係窗邊嘅半圓形沙發座位,座位寬敞舒適,不因為沙發是半圓形過的關係,行出行入就有點麻煩。

Hugo’s環境舒服


侍應先上麵包籃,之後再來個Creamy嘅湯。我喜歡蒜蓉包,非常好味。


Hugo’s Sunday Brunch係半自助餐,頭盤和甜品都係自助的。 頭盤都係冷盤,個人認為選擇都算多,比較矜貴嘅有魚子醬,龍蝦,長腳蟹,鵝肝凍,他他牛,生蠔等等,用料都係高質。另外自助餐有3款果汁任飲,適合我這些不愛飲酒嘅客人。

這家餐廳會等各位客人慢慢品嚐完頭盤後才會上主菜, 我和波生都只食了少量自助頭盤就吩咐侍應上主菜。我地都唔係食量大,為免之後食唔落甜品,都係留定肚。





至於主菜方面,我揀了燒牛肉,牛肉好嫩,好好味。波生就揀了龍蝦肉烚蛋。


品嚐完主菜,餐廳就應我要求,準備了一個 “Happy Birthday” ,配上熱的朱古力梳乎厘,等我可以幫波生慶祝。我很喜歡這個朱古力梳乎厘,質感鬆軟及不太甜,好味!


自助餐的甜品都有唔少選擇,有多款蛋糕和生果。

生果都非常新鮮


這餐Sunday Brunch,我地由12點食到2點半,食完就慢慢行去The One Annabelle: Creation

No comments:

Post a Comment