Tuesday 26 September 2017

織織復織織~日式結婚敬茶跪墊


鉤完個日式花形坐墊, 好靚呀!

我覺得好適合結婚敬茶時用作跪墊,坐墊取代傳統的跪墊,婚後可以重用。 放係窗台做坐墊,環保又美,亦都好有紀念價值。 可惜我結婚時,我還未識鉤織,鉤唔到靚靚敬茶跪墊俾自己。



我今次係整黎送俾朋友作為結婚禮物,㨂咗用深桃紅色做跪墊,敬茶時配合裙褂 ,出鏡效果一定好靚!

跪墊毛線,我用係日本Hamanaka Bonny系列的Acrylic毛線,日本製造。價錢雖然比較貴(HK$35/),但係質量相當好,可以手洗、機洗,不會縮水。

Hamanaka Bonny系列毛線:


No comments:

Post a Comment