Wednesday 20 December 2017

[開箱文] Fashion in a Kit @英國毛冷品牌WOOL AND THE GANG

近排我瘋狂地愛上鉤織,一有時間我就會坐係沙發到不斷織,已經買到成屋都係書和毛冷,完全冇地方放。


WOOL AND THE GANG 15%折扣link:

http://watg.co/s/8njpr


最近我認識咗一個新的毛冷品牌,就係WOOL AND THE GANGWATG)。WATG係一個英國DIY時尚品牌,這幾年非常火紅,品牌將編織這件事包裝成為新潮玩意,將編織和Knitwear(針織品)變得fashionable


WATG online店,除咗可以直接購買現成針織品之外,重有多款毛冷出售。 另外WATG ”Fashion in a Kit”工具包,包裡面有圖案和毛冷材料,實行自己fashion自己織。 ”Fashion in a Kit”工具包分為針織,鉤織和刺繡3類別。


我就俾WATG嘅 時尚 image 吸引到,係佢website 訂購咗個”Fashion in a Kit” 鉤牛仔袋嘅工具包同埋而家係日本好流行嘅t-shirt yarn。 加上今次購物有15%折扣,滿$60美元全球免運費,所以我忍唔住就訂咗。


Fashion in a Kit包裝好摩登,一D都唔老土!


我訂嘅係”GET LUCKY BAG KIT”,個Kit裡面有袋子圖案和4Billie Jean Yarn冷。鉤織說明我㨂番要英文版(ENG)


GET LUCKY BAG KIT



鉤織說明


Billie Jean Yarn


Billie Jean Yarn 呢款冷非常特別,佢係由牛仔褲生產中的牛仔褲殘留製造至成,100UPCYCLED,無加化學品同染料,非常環保。 我剛開始織呢個牛仔袋,完成後先再share


Jersey Be Good+12mm鉤針

另外,我購買而家好流行嘅t-shirt yarnJersey Be Good同埋12mm鉤針。 T-shirt yarn其實係將時裝工廠不要的T恤廢料回收後重新利用所做成的毛線。而家日本好流行用t-shirt yarn編織包包 ,地毯,公仔etc.


介紹番點先有15%折扣,就係經下面條link註冊做會員,會員首次購物滿$35美元就可以有85。記得要login之後,先會係”My Bag”見到個折扣優惠。


WOOL AND THE GANG 15%折扣link:

http://watg.co/s/8njpr

 


初學者或想快速織比男朋友/老公做禮品嘅少女少婦們,我建議可以㨂買”LULA HOOP KIT”,個Kit裡面有頸圈鉤織說明,鉤針2個品牌主打”Crazy Sexy Wool”毛冷,一條頸圈只需要一兩個小時就可以完成。


LULA HOOP KIT

Crazy Sexy Wool毛冷


WATG嘅毛冷用料都非常環保,品牌主打產品”Crazy Sexy Wool” 嘅毛冷非常高質,係100% Peru wool(秘魯羊毛),有多種靚色。

另外WATG網頁有好多教學video 比初學者參考。

 

訂購時,先㨂毛冷顏色,鉤織說明可以㨂番要英文版(ENG),如果冇工具就可以㨂埋。

 

一個LULA HOOP KIT15mm鉤針係$72.50美元85折後係$61.63美元




Face Book Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment