Wednesday 7 February 2018

[開箱文] 網購Soulberry靚衫@日本樂天市場+代運到港分享

早前樂天網店有減價,我見D衫好平就忍唔住買咗幾件。

其實我上兩年好鍾意買韓國衫,不過著咗韓國衫2兩年多開始覺得好悶,加上韓國衫D款年年都差不多,衣服的質料又好一般,今年回歸日本衫。

我覺得好多日本樂天網店嘅衫都好平,價錢同韓國衫差不多,雖然日本衫都係made in China,但係質料同design 都比韓國貨好。

我好喜歡Soulberry 嘅衫,去開日本我會上網買,然後送去酒店。我之前send email 問過,佢地唔送海外,所以一定要搵代Soulberry嘅衫,都係走森林系女孩路線,整體風格自然清新,尺寸通常係有M/L /LL,一般身材都會合適著。



介紹番,打開包裹,東西都帶放得非常整齊。 因為減價,所以唔係所有顏色和size都齊,不過減價後實在太平了,我都照買!



今次買嘅6Soulberry衫:



D衫同model相都非常相近,冇色差。至於size 一般身材都會著到M



以下係Model 相片:







網店有大量相片,並提供model 身高和身材等供參考。 


網店提供model 身高和身材等供參考




Soulberry

我今次就係日本品牌Soulberry買咗6件衫,共重3.7lb,俾咗$88代運費。

116号晚落單,日本網店117号出貨到代運日本千葉縣的倉庫地址,不過我123号先申報123号就收到email自提點,好快速。



我見FB都有代購Soulberry嘅衫,不過每件會賣貴大約$100件,所以自己係網店訂,再搵代運會平好多。


方法+推薦號碼送$50運費

我係用BuyandShip代運由日本轉運送到香港, 轉運費HK$22/ (荔枝角&葵芳自提點, 其他自提點HK$24/), 以實際的貨品重量計算運費。 可以選擇係自提點、自提箱及7-Eleven取貨。 美國、英國、日本和南韓都有倉庫可以轉運到香港。


在註冊時輸入推薦號碼"3010790701" , 註冊成為新用戶,將可獲得 20 積分, 20 積分相等於$20, 首次轉運服務完成後再送$30! 

 

海外轉運流程



第一步:登記成為會員、取得海外地址

完成登記程序後,可以在會員中心找到海外倉庫的收貨地址及會員編號。

 

第二步:開始於網外網店購物

於海外網站購物時,在送貨地址(Shipping Address)填上海外倉庫地址, 收件人則填上您的姓名及會員代號。

 

第三步:申報貨件

一收到賣家所發出嘅派送公司同Tracking Number(物流追蹤編號)就立即申報貨件, 海外倉庫一收到貨就會安排出庫到香港。 申報貨件時可以選擇「自動轉運」或「合併集運」。我今次選擇「自動轉運」到荔枝角自提點取件 。當貨件送到倉庫並入庫時,會以電郵通知取件。取件時用現金支付運費。好方便!

點擊下面的鏈接註冊成為BuyandShip會員: http://www.buyandship.today/invite/3010790701/


No comments:

Post a Comment