Monday 29 January 2018

織織復織織~花花凳套







終於鉤完個花花凳套呢個花面我鉤咗两次因為鉤完個花花面唔知點對唔到個底。

研究好耐我應該冇鉤錯我就開始懷疑本書個pattern唔係好正確。之 後比我係網上睇到有個日本blogger (link) 都話個pattern 係錯嘅,要自己微調。

原圖係個坐墊,不過我自己改咗佢做摺凳凳套

其實原圖個坐墊係用大紅色毛線鉤好靚好適合結婚敬茶時用作跪墊,不過我的朋友都結晒婚

原圖~大紅色坐墊

跪墊毛線,我用係日本Hamanaka Bonny系列的Acrylic毛線,日本製造。價錢雖然比較貴(HK$35/),但係質量相當好,可以手洗、機洗,不會縮水。

Hamanaka Bonny系列毛線:

No comments:

Post a Comment