Tuesday 9 January 2018

[開箱文] Thermos 膳魔師真空煲 & 試煲湯包

上次永安大減價買嘅Thermos膳魔師真空煲終於開光啦!

事原係咁,個煲由上年等到今年先用,我比波生埋怨話個煲噤貴買番嚟,都唔用嚟煲湯嘅……比人話完,我立即乖乖試下煲湯!
4.5公升真空燜燒鍋(外携型)


4.5L內煲(外携型)

我買嘅係「4.5公升真空燜燒鍋(外携型) 」,sale姐姐推介呢個4.5L外携型煲最多人買,好過個「座枱型」(比「外携型」價錢平$100),外携型慳位得嚟又可以單手攞。 咁我就信阿姐,加上我阿媽都係用緊同一款,所以我就買咗「外携型」真空煲。 個真空煲有外煲和內煲,外煲用嚟保溫,而內煲係不銹鋼製造,可以直接用明火煲湯。

個煲原價$1788,永安大減價時賣$1299,另加送3公升內鍋(價值$460) 一個。

綠之聖嘅象牙椰子川貝湯包


湯包材料




今次用綠之聖嘅象牙椰子川貝湯包 (又係買咗好耐未開嘅湯包,之前有報道話D「川貝」係「平貝」嚟),湯包材料包括川貝、象牙椰子、茯神、茨實、無花果乾、南杏、陳皮和蜜棗。 原本只要自已加豬展,不過我想湯甜d,同埋有湯渣食(我同波生當湯渣係一味餸),所以問咗我阿媽呢個湯可唔可以再加紅蘿蔔同合掌瓜,阿媽話可以,所以我就每樣各加2個。

我今次係朝早煲,煲大約20分鐘(其實最好煲30分鐘,不過我唔夠時間),之後將個煲放入真空煲,放工番屋企再開火煲多30分鐘就有得飲。 唔計煲水到滾時間,基本上,朝早太約花十分鐘就攪掂。

我嘅做法係咁嘅,早一日買定豬展,同埋準備定所有材料洗乾淨切好放雪櫃。 紅蘿蔔同合掌瓜早一日切好晒,豬展就朝早先出水。






今次煲湯算成功,雖然用真空煲煮,湯料全部都好出味,湯好甜,紅蘿蔔同合掌瓜都好夠淋。 不過今次落得太多水,倆個人飲,我煲咗4人份量。


用真空煲煲湯真係好方便,唔洗睇火,又慳能源。平日要番工,放工番屋企就有飲湯,真係好係好。 波生有飲湯,勁開心!  因為有湯渣食,所以我可以煮少煠餸,有時只另外煮咗煠菜就夠晒。

長遠嚟講,我會自己買料煲,湯包唔算平,D料比較少,同埋湯包通常都係煲藥材湯,我自己就比較喜歡瓜菜湯。


Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment