Wednesday 3 January 2018

新一年 幫張摺凳扮靚靚~鉤織凳套

襯住Xmas 同新年有幾日假期,我係屋企密密鉤,終於俾我鉤完一個凳套。張摺凳靚番晒!


摺凳 - Before


摺凳 - After



其實呢張摺凳係我嫁俾波生前已經存在,不過我就一直都睇佢唔順眼。 張凳個布面有D舊,我成日都想借D意掉咗佢,但係好地地掉咗佢好唔環保,所以我就自己設計咗個凳套。因為我邊鉤邊設計,所以冇圖。


KPC 冷球

我係用KPC Glencoul chunky冷球,呢隻冷係70% Merino Wool & 30% Cotton,編成品非常柔軟光滑。KPC 冷球質量相當好,可以機洗至於價錢就比較貴(HK$85/)

其實我最近先認識呢個品牌,最初我以為KPC係外國品牌,不過原來佢係本地品牌,原始於上海。應該支持下本地品牌!


KPC Yarn Studio

KPC Yarn Studio位於荔枝角,環境舒適,可以自己靜靜地慢慢㨂冷,完全冇人打擾。


Face Book Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment