Saturday 12 May 2018

[開箱文] 英國彩妝品牌Charlotte Tilbury ~Goddess Skin Clay Mask


Charlotte Tilbury係香港有得賣la~ IFC & TST Lane Crawford counter!

上篇介紹過我係Selfridges 購買的Charlotte’s Magic Cream (重溫link ), 今次介紹Goddess Skin Clay Mask  (大約HK$350)



朋友超贊, 推介我用Goddess Skin Clay Mask, 我用完之後覺得毛孔明顯收緊咗。 呢枝Mask除咗清潔, 重有保濕功能, 用完唔會乾。



Goddess Skin Clay Mask含有可吸附油分的西班牙陶土,同時含有保濕抗衰老功效的甜杏仁油和玫瑰果油。 不過唯一缺點係香味比較濃, 我本身用開organic 護膚品唔太接受到太濃的香味。但係香味見仁見智,好多人覺得Clay Mask味道好聞。

有請名模Gigi Hadid示範搽上Goddess Skin Clay Mask

我通常敷清潔Mask會敷埋心口位, 所以一枝好快用完, 呢枝Clay Mask 三百幾有75ml, 價格算平, 我都覺得值得回購!

Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment