Saturday 12 May 2018

[開箱文]Tory Burch Espadrille 草鞋@ Shopbob

Tory Burch Espadrille

我最近敗左對Tory Burch Espadrille 草鞋(草編鞋),黑白色設計,有一點點香奈兒Chanel草鞋的影子。

Chanel草鞋


遇到Shopbob promotion 8折,因為實在比香港平太多,而且又有碼,一不小心就敗家。 這款Colour block草鞋, 香港門市好似$1850Shopbob 8折後只係大約 $1300






鞋面是羊皮(Sheepskin),鞋底是橡膠底,防水的,落雨著都唔怕鞋側壁是編織黃麻製鞋內的品牌LOGO是以皮鞋縫製



其實我都唔太清楚Tory Burch草鞋係唔係窄版鞋, 我平常穿EU39號,我之前買minnetonka (都係美國牌子),我穿US8號係剛剛好的。上官網睇comments ,大家都話True to US size,即係正常美國碼

不同品牌子鞋子的尺寸對照表都有唔同,有時間真係好難判斷。 每次上網買鞋之後,我都會有點情緒,好似焦慮症發作咁,擔心對鞋唔啱著,又怕退貸好麻煩,會白白浪費金錢之類。 但係我每次上網買鞋,明知自己對腳板寬大,都係冇做足research

我今次下單時都只係考慮了數分鐘應唔應該買大半碼,最終都冇買大半碼。 Tory Burch尺寸US8號對我黎講係剛剛好的,我覺得這雙鞋鞋頭位比較貼,我估計穿大半碼可能更舒服,不過這種草鞋,穿耐咗會鬆,所以US8號都ok,但係我會建議腳板寬大的買大半碼。



這對Tory Burch 草鞋好好看,鞋款簡潔夠晒易襯!  因為係羊皮製,皮質柔軟,著上腳又非常舒服。

順帶一提,Shopbop是美國Amazon旗下的購物網站。Shopbob提供退貨服務,但係冇換貨服務。 退貨要自己俾運費寄番貨去Shopbob美國地址到,之後Shopbob先會退錢俾你。

希望大家喜歡我嘅分享~~
Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment