Saturday 16 May 2020

生日晚餐@又一城Tea WG Salon & Boutique

21 April 2020 (Tue)  


疫情關係真係好少出街食飯,但係生日就點都要出去慶祝下。去咗又一城的Tea WG Salon & Boutique,一間來自新加坡的茶品店。 未有疫情之前,我平均一星期煮2餐,到依家差不過煮足7餐,係煮飯黎講應該係我人生嘅高風!  



介紹番個set dinner先~ 


頭盤有湯 或者沙律。 
餐包

牛油裡面有玄米同紫菜碎



主菜魚和牛都煮得剛剛好,味道係唔錯嘅,最讚係牛冇血水。主菜份量比較少, 所以食埋件cake 就剛剛好。  


我地唔好酒, 所以飲茶好啱我地。好大壼茶, 基本上係飲唔晒。 

signature creme brulee cake


個波波係mouse 黎! 

因為職員落錯單,所以職員送上signature creme brulee cake ,好好味。 我地另外又一人一件cake, 都有好多款可以揀,我就主要係揀個樣。 


限聚令關係(限制4人) ,今晚得4台客 ,人少少環境好静。環境好靜得果4枱客,本身地方唔大, 俾錢先知原來有8折!

No comments:

Post a Comment