Thursday 30 April 2020

[開箱文]Chanel 手提電話袋&卡片套Phone & Card Holder (Classic 經典款)


上篇提到係香港Chanel店買了兩件小皮具 ([開箱文]Chanel 珍珠鏈帶小手袋 Clutch with Chain),今次介紹這個Chanel 手提電話卡片套(香港網站英文名叫佢做Classic Pouch for iphone, 外國網站叫佢做Phone & Card Holder) 。  





這個Chanel 手提電話袋&卡片套除了有Classic款之外, 重有Chanel 19款 , 我都諗了一陣我要邊款好,最後都係揀番Classic款。因為我此中都係鍾情於Chanel Classic 的細菱格仔, 雖然Chanel 19都好靚,重要係湖水藍色! 

Chanel Classic手提電話袋&卡片套都有好幾隻色 (不過就冇黑色), 最後我買了這個深藍色牛皮。  正面有個雙C金屬logo,前袋是立體設計,可以放手提電話。我部電話唔係iphone,不過一樣可以輕鬆放入去。 

後面有5個卡片位。


包身內印有 Made in France字樣

中間有拉鏈位可以放紙幣及散紙,包身內印有 Made in France字樣。 



牛皮(calfskin)應該比較耐用,現時用緊的 Chanel 短銀包係小羊皮 (lambskin), 上年5月在羅馬購入, 我已經好小心用, 不過摺位已經見到羊皮有少少脫色! 我對Chanel小羊皮真係又愛又恨,愛佢又軟又滑,恨佢要好小心保護,好易花。 

這個手提電話袋&卡片套除了可以放手機,同時也能當薄身長銀包及散紙包,一個包多功能。 我lunch time 攞佢一個出去就可以,唔洗又帶銀包及散紙包, 深藍色加上classic細菱格仔紋,低調又時尚。 

 價錢方面,香港專門店賣HK$5400。


[開箱文]Chanel 珍珠鏈帶小手袋 Clutch with 

Facebook Page: 波太的簡單生活 

No comments:

Post a Comment