Tuesday 14 April 2020

[開箱文]Chanel 珍珠鏈帶小手袋 Clutch with Chain

Chanel 珍珠鏈帶小手袋 Clutch with Chain

Chanel 加珍珠簡直係絕配,所以上年(2019春夏季) 見到Chanel 推出的一系列珍珠鏈帶手袋 Flap Bag時 ,我覺得驚為天人,靚到呢~ 奈何Flap Bag價錢較貴 (好似Classic正方型款價錢約$28,000, 而 Classic長方型款約$30,000), 而且容量小,對我來說唔係好 practical。 

Classic長方型款約$30,000 (網上圖)

Classic正方型款約$28,000 (網上圖)


最近我係網上見到Chanel最新2020出了個珍珠鏈帶Clutch with Chain小手袋,價錢較為便宜,我覺得今次一定要入手。 世界各地都疫情嚴重,原本計劃今年再去歐洲的機會變得微乎其微,所以我這個天生購物狂決定留港消費,造就了我的第一次係香港Chanel 買手袋的機會。 


其實自從香港名店主力為強國人民服務後,我已經冇再入過香港大部分名店。我真係好多年冇入過香港Chanel店,以前有係Chanel買過幾對耳環 (有時間再show 俾大家睇),手袋/小皮具就真係第一次係香港買。沒有係香港買袋的主要原因係香港通常都冇我想要的款,加上成日都要排隊先入到店,久而久之我就放棄了香港Chanel店, 我現有的Chanel包包都係去歐洲旅行時順便購入的。 


今次係香港Chanel店買了兩件產品,先介紹這個Chanel珍珠鏈帶小手袋 (Clutch with Chain) 。 

唔知點解叫佢做Clutch with chain,而唔係Wallet on Chain? 不過Wallet on Chain比Clutch with chain應該大少少。 





Clutch with chain係深藍色山羊皮(Goatskin) 配上classic細菱格仔紋,正面有個雙C金屬logo,上面有一排仿珍珠, 整條鏈帶不單有著CHANEL最經典的金扣皮革。原本係網上係見到黑色的, 不過店只得display,所以我最後買了深藍色。  



裡面間格就係跟一個長銀包一樣,中間有拉鏈位可以放紙幣及散紙。 前面及後面各有6個卡片位。 可以放手機,不過放埋一大把鑰匙就有些勉強。


包身內印有 MADE IN ITALY字樣。 



Clutch with chain其實就好似一個長銀包加條鏈帶,長銀包上面有一排仿珍珠, 感覺高貴奢華感。 

雖然對我來說Clutch with Chain容量小,不過比較同款Flap Bag價錢真係平好多,我覺得買黎儲都好值得。

如果出街用我應該會帶多個袋,不過疫情關係,我暫時未有機會用。 

價錢方面,香港專門店賣HK$16000。

No comments:

Post a Comment