Friday 10 April 2020

2019愛爾蘭與北愛爾蘭之旅 ~ Day 1行李遲到@芬蘭航空

15 Nov 2019 (Fri) 
Wolfgang puck 食早餐


「生保床」真係完全瞓唔慣,成晚都瞓得唔係幾好, 雖然比好多酒店的床褥都唔算“淋”, 冇瞓到我周身痛。 富豪酒店真係好方便, 行幾分鐘就到達機場,所以今朝可以好他條,唔洗趕,早3個鐘就到達機場! 






去了位於入境大堂的Wolfgang puck 食早餐, 價錢算正常,唔係貴,唔收加一。 而且食客較少,可以坐耐些。
 

食飽早餐就check in,然後過關等上機。今次第一次坐Finnair 芬蘭航空,要先去Helsinki(赫尔辛基),再轉機去愛爾蘭都柏林(Dublin) 。不過如果我一早知國泰直航只係貴少少,我應該會選擇直航機。  







Finnair 的飛機餐好難食,好彩我食飽先上機。另外只包早晚兩餐,中途係冇零食提供,零食需要另外比錢買。 落機前可以係電視睇到轉機的航班消息。 

轉機航班的消息



一直擔心轉機會唔夠時間,因為只有50分鐘,加埋飛機降落後重要泊位, 實際上只有35至40分鐘轉機時間。轉機要過多一次安檢, 不過原來都夠時間轉機。另一程機係廉航黎,飛機好細,一行得6個位,冇食物提供。 波生今次可能係因為有少許感或者瞓得唔好,係第一程機差唔多降落的時開始唔舒服,最後嘔埋。第二程機又再嘔,好彩兩次我都一早拎定個嘔吐袋出黎,所以先冇到周圍都係。 


Helsinki機場

帶住病病地的波生 ,終於到達都柏林機場。過關時,關員問了我好多問題先放行,我都係第一次過關要答那麽多問題。最初我係自己一個先過關,首先關員問我打算留幾耐,因為關員要我俾他看機票和預訂酒店的文件等,排後面的波生就問我發生什麼事。關員見我和波生相識,就叫埋波生一齊過關。 關員再問我打算係愛爾蘭去邊到玩,要答兩個地方。見我有book北愛爾蘭的酒店, 跟住又問我去北愛爾蘭邊到玩,又係要答兩個地方,另外又有問我們的職業們。可能因為早排有冷櫃由愛爾蘭去英國途中發現多名越南偷渡客的屍體,所以關員特別緊張。 

攞行李時, 所有行李已經出晒都唔見波生個行李, 我們去櫃台問先個知應該係個行李上唔到機, 要等到明天9點先到達都柏林,後來都有收到航空公司SMS 通知。係櫃台留低酒店地址,航空公司會安排明天送去酒店。 

坐Airlink Express 747 巴士出都柏林市中心,車程 太約30分鐘。一落車波生又嘔, 好彩酒店好近。 酒店附近有條街有好多舖頭,波生就係Marks & Spencer到買番基本今晚和明天要著的衫,買了件褸。好彩我地7點前已經到達都柏林市中心, 舖頭都未關門, 因為一般晚上8點舖頭全部關門大吉。 波生病到死死下, 冇胃口食晚餐, 所以我自己買了McDonald's 外賣番酒店食,我覺得外國麥記真係好食好多。 






原本約了明天跟團去Newgrange and Hill of Tara ,不過波生病緊去係唔會坐長途車,好怕波生又嘔, 我send email 去取消個團,要睇下明天波生的狀態先決定去邊到。 我原本都幾期待去 Newgrange(紐格萊奇墓) and Hill of Tara(塔拉山),我對古墓和文化遺址好有興趣, 不過冇辦法唯有等下次。

P.S. 行李延誤保險係有得賠,應該賠番必需品的,所以記得要保留單據。好似賠到HK$1000。


Facebook Page: 波太的簡單生活 

No comments:

Post a Comment