Wednesday 1 July 2020

2019愛爾蘭與北愛爾蘭之旅~Day 2-1 Guinness Storehouse 健力士啤酒廠

16 Nov 2019 (Sat)



一朝起身,波生好似好番好多,我地就決定出發去Guinness Storehouse。首先去食McDonald's 食個早餐先,之後就搭Luas 到 St. James 站下車。 


Luas

St. James

我地最初行錯方向,搵咗一陣先到達Guinness Storehouse。 其實在St. James 下車後,要向站後面方向(欄杆後面)行,經過住宅區就會到達。 





Guinness Storehouse入埸費要25歐,其實有點貴,在網上買會有折扣,但係我地到場先買。入埸門票包含一杯Guinness,可以選擇去Guinness Academy (健力士學院) 自己學倒一杯Guinness,或者去頂樓酒吧換一杯。 


Guinness 係愛爾蘭著名黑啤酒, 啤酒廠已經有兩百幾年的歷史,位於都柏林的St. James's Gate (健力士啤酒廠的所在地) 







在啤酒廠裡有很多區域,逛累了可以吃吃東西,我地在啤酒廠留了3個多小時 。 首先介紹健力士黑啤的釀製過程,主要共有四種材料包括小麥、酵母、啤酒花與水。 


盛酒的「木桶」 


健力士的廣告區 


Guinness Academy




最後我地去Guinness Academy 學如何拉出一杯完美的 GUINNESS,平日唔會有呢個機會自己倒啤酒,完成後可以得到一張證書。 會有一位 GUINNESS 專家,教你如何拉出一杯完美的 GUINNESS!其實步驟很簡單,先把啤酒拉到八分滿後,先靜置兩分鐘等待他的化學效應,兩分鐘後再置入氣體產生完美的白泡泡 。




柸啤酒可以攞上sky bar飲, 係sky bar可以睇到360度都柏林 嘅景色,邊欣賞邊飲。食埋之前係cafe 到買嘅兩包Guinness薯片,好野味! 


Guinness薯片~好味




Guinness Storehouse 有幾間餐廳, 我地就係到食埋lunch 先走。 fish & chip, steak sandwich 都好好食。  



走之前一定會經過紀念品店,有大量唔同style 嘅紀念品,包括食品、衫、飾品、杯具等等。 我發現愛爾蘭買好細嘅銀碼都可以退稅,職員重主動問我地需唔需要退稅一。 




Guinness Storehouse 健力士啤酒廠 


Facebook Page: 波太的簡單生活 

No comments:

Post a Comment