Saturday 18 July 2020

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(1) 夫婦露天風呂の宿 霧島温泉 天テラス(あまてらす)Ama-Teras

Ama-Teras霧島温泉旅館

第一次遊鹿兒島時, 去過霧島神社, 當時就諗如果有機會我要住一晚霧島温泉, 今次願望成真, 訂了一晚Ama-Teras霧島温泉旅館。


LOBBY


Dinning Area

我訂了露台有私人風呂的房間(Corner Suite (Twin Room + Japanese-style Room with Open-air Ceramic Bath)  
介紹下間房先~ 房間有個和式的榻榻米, 露台有陶器露天風呂 。另外浴室設計真係一讚, 浴室有兩邊門, 沖洗完可以直接出去露台的風呂, 唔會弄濕地板。



和式榻榻米



陶器露天風呂





浴室可以直接出去露台的風呂




原來呢間温泉旅館係沒有公眾大浴池, 訂房時我完全唔知旅館一共有8個風呂, 職員話8個都係私人風呂, 而且唔需要提前預約, 去到見到冇人用緊, 就自己入去鎖門就得。 我就去參觀咗幾間風呂, 有4間風呂係超大的, 有埋游泳池 不過我間房已經有個露台私人風呂, 所以我就冇享用到呢8間風呂。 

私人風

風呂+游泳池

日本淡季, 入住客人應該唔多, 晚餐時都係見到幾枱客, 好似都係日本人。 晚餐都好幾名貴同非常豐富 , shabu shabu有A5和牛和鹿兒島黑豚, 又有sashimi。 







A5和牛和鹿兒島黑豚 



甜品platter

最令人驚喜係個甜品platter, 波生好鍾意食甜品嘅, 佢對呢到嘅甜品讚不絕口, 5星級酒店嘅水準. 可能因為呢個甜品platter 份量都幾多, 職員都怕大家一次過食唔落, 所以有問我地想唔想留番個甜品係房間食, 佢地可以陣間送上房, 不過食甜品係另一個胃, 我地就晚餐時食埋。 

早餐



早餐甜品


早餐係洋式, 有麵包, 早餐都有甜品。 




霧島温泉 夫婦露天風呂の宿 天テラス(あまてらす)Ama-Teras 
〒899-6603 鹿児島県 霧島市牧園町高千穂3761 
Tel: 0995-78-2711 
消費税込: 44,000円 朝夕食付



2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇 

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(1) 夫婦露天風呂の宿 霧島温泉 天テラス(あまてらす)Ama-Teras 

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(2) ホテル 青島サンクマール Aoshima Cinq Male 


2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(3) リッチモンドホテル鹿児島金生町Richmond Hotel Kagoshima Kinseicho

No comments:

Post a Comment