Monday 27 July 2020

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~Day 1 霧島温泉郷&丸尾滝&大浪池

24/1/2020 (Fri) 




我真係從來都冇諗過我們會在農曆新年時去旅行, 事關波生屋企覺得拜年大過天, 而波生天生好聽阿媽話, 雖然佢把口唔認自己聽阿媽話, 不過基本上阿媽叫親佢做, 佢都會照做。 所以波生在12月中時突然提意農曆新年不如去轉日本旅行時, 我都有點驚訝。好彩今次去了旅行, 今年應該去唔到第二次, 原本我還以為轉了工終於有番18日年假, 今年我可以去3次旅行, 真係沒有人會估到武肺會持續到現到都見唔到終點。 

上機前食個靓早餐


12月中先買機票, 機票價格非常海鮮, 總之就係貴, 最後決定去鹿兒島。HK Express來回鹿兒島機票HK$5791/Ticket,  包20Kg行李。 



出發前幾日, 香港已經出現第一宗武漢肺炎確診個案, 所以上機時全機人都戴口罩。到達鹿兒島, 日本都沒有特別check體溫 , 只係派張通告我們自己注意。 



Toyota-rent-a-car接駁車
2015年12月我們已經去過一次鹿兒島和宮崎, 上次是坐特色火車, 今次就自駕, 因為鹿兒島和宮崎的大眾交通其實不太方便, 可以坐火車和巴士去的景點上次都大部分去了。今次都是在Toyota-rent-a-car到租車(租車40,000円) , 機場出面會有接駁車送我地去取車。  


霧島温泉市場


霧島温泉市場








上之去過霧島神社, 當時就諗如果有機會我要住一晚霧島温泉, 今次願望成真。霧島温泉郷距離鹿兒島機場只要半小時車程, 好適合第一日去, 避免一落機就要駕長途車。 到達霧島温泉市場, 先食午餐。 再食温泉蒸的蕃薯, 日本蕃薯是特別好味!  




温泉蒸蕃薯


之後就到好近霧島温泉郷的丸尾滝, 可以駕車去因為有幾個車位。
丸尾滝

丸尾滝

丸尾滝車位
睇其他 blogger介紹大浪池時, 大家都輕描淡寫話行半小時就到, 所以我以為好容易就上到去大浪池, 點知完全唔係我想像中般輕鬆。 原來自己行上去都唔野少, 不斷上斜中途完全冇平路, 石路泥路一點都不易行, 我行到一半已經想放棄, 加上只得我們倆個人上山, 所以到頂影兩張相就快速閃人。 









原本我有另一選擇就是去霧島神話の里公園, 一落機去公園應該會比較適合。 行到腳軟, 好彩今晚可以入住“霧島温泉 天テラス” 温泉酒店, 可以浸温泉! 

Previous:

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇~

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(1) 夫婦露天風呂の宿 霧島温泉 天テラス(あまてらす)Ama-Teras 

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(2) ホテル 青島サンクマール Aoshima Cinq Male

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(3) リッチモンドホテル鹿児島金生町Richmond Hotel Kagoshima Kinseicho 

2 comments: