Sunday 19 July 2020

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(2) ホテル 青島サンクマール Aoshima Cinq Male

ホテル青島サンクマール 

今次入住位於宮崎日南海岸的ホテル青島サンクマール (Aoshima Cinq Male), 訂嘅時候我都唔知原來間酒店係好入下, 要經過一條單程路先到達, 酒店對正大海, 擁有無敵海景, 可以望到鬼之洗板。 






其實酒店大部分房間都擁有無敵海景, 對住一大片鬼之洗板, 但係因為我慳家, 就訂咗間冇景嘅房, 加上我估計我地會天黑先到埗, 到時應該咩都睇唔到。今日全日天氣都好差, 不停下雨, 所以今次住冇景房都唔錯, 因為同我估計一樣,都應該唔會睇到靚景。 



房間出面景觀




酒店其實都舊舊地, 大堂有個賣手信嘅地方, 我都係到買咗唔少手信嘢。 酒店只有一個室內大浴場,浴場內應該可以看到海景, 不過天黑就睇唔到。 







晚餐是最基本的款式,唔係咩名貴菜色, 味道都唔錯,我訂房時沒有特別加錢去upgrade 到個餐。 













晚餐的地方

早餐係自助餐, 好多嘢食。 但可惜沒有被安排可以看到鬼の洗濯景色的坐位。


早餐


另外一提, 除了有公眾大浴池之外, 重有2間訂貸切露天風呂, check in 時可以 book 45分鐘免費的露天私人風呂。 貸切露天風呂在酒店大樓旁邊的獨立小屋裡面,要從大堂經停車場走過, 雖然好近, 但係今晚有大風警報, 室外非常大風又大雨,雖然我地冒著風雨去到露天風呂, 風呂有點兒簡陋, 洗澡要在室外,但係實在太大風雨, 最終我地放棄咗。 我不建議晚上來浸, 可以的話book 早上, 又可以看到鬼の洗濯景色。

露天私人風呂


這是貸切露天風呂的小屋。 

離開前, 出去看看鬼の洗濯景色。




ホテル 青島サンクマール Aoshima Cinqmale 
〒889-2164 宮崎県 宮崎市折生迫7408 
Tel: 0985-55-4390 
消費税込: 28,380円 朝夕食付


2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇 

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(1) 夫婦露天風呂の宿 霧島温泉 天テラス(あまてらす)Ama-Teras 

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(2) ホテル 青島サンクマール Aoshima Cinq Male 

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(3) リッチモンドホテル鹿児島金生町Richmond Hotel Kagoshima Kinseicho

No comments:

Post a Comment