Monday 6 April 2020

2019愛爾蘭與北愛爾蘭之旅 ~ 香港富豪機場酒店 Regal Airport Hotel

14 Nov 2019 (Thu)  

今次旅行出發的那個星期,香港到處都有不同交通狀況,非常混亂,因為深怕出發當日早上會大塞車, 所以我地決定早一晚就到機場。一把年紀沒可能瞓機場,波生就在出發前兩天係網上訂了了一晚機場富豪洒店,房價係有點貴,一晚房租就要hk$2255,不過就可以買個安心。 

放工返屋企,食過飯後就立即call 的士 入機場。的士哥哥話到處都好塞車,他建議行經昂船洲大橋入東涌。昂船洲大橋都好塞,事關返大埔行唔到吐露港公路 ,要改經大欖隧道行元朗果邊。



記憶中我未試過係香港住酒店, 今次都應該係第一次。 每層都幾大, 有好多間房。 





間房係Superior Room,都好大下, 有一張雙人床、一張sofa 。基本日用品都有齊。 呢間酒店都成20年, 房間style 同啲設備都係比較舊,另外最大問題係個浴室。 浴缸係用咗係我最唔鍾意果種設計,就係得塊玻璃擋水, 我冲完涼之後,個地下就濕晒! 




另外個浴缸去水位嘅蓋係壞嘅,個蓋起唔到上黎, 啲水去唔到, 我要叫人黎整。 不過都有樣嘢我係欣賞嘅,就係有免費生果同兩枝水, 我地就食咗其中的兩個橙。 最令人失望嘅就係竟然係個電視收唔到香港免費嘅電視台,唔通唔想比大家睇香港嘅新聞?  



介紹完間冇咩特別嘅房間,我就落樓睇下酒店有咩其他設施。 酒店裡面有好幾間餐廳,自助晚餐都只係$398,重送埋早餐, 都幾低下! 


酒店有間HSBC

酒店gym room

另外有間HSBC, 方便出發前可以攞錢。另外酒店3樓有間spa, gym room 同泳池。參觀完畢我就番房食我自已帶黎嘅零食同玩電話!

Booking.com: Regal Airport Hotel

Previous:

Facebook Page: 波太的簡單生活 

2 comments:

  1. 醒目,一早住機場酒店!
    我上年復活節都去咗愛爾蘭同北愛自駕遊呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地冇自駕, 所以 join 咗3個local tours 去D比較遠嘅景點.

      Delete