Saturday 18 April 2020

No Buy Challenge 唔買挑戰 ~ update

實行唔買挑戰已經有一個月,究竟我有冇堅持呢? (No Buy Challenge 唔買挑戰 ~ 開始

係唔買挑戰4大categories 方面,有3個類別其實都係成功嘅。

呢一個月, 我係冇買過衫,但係我有買袋, 不過 衫同袋係唔同類別。依家我重好努力係衫方面斷捨離,已經清走兩大包舊衫! 
要斷捨離的

清走兩大包舊衫

至於護膚品方面,我買咗一枝SK2神仙水230ml (買大送細)和 Shiseido Primer。 我真係用完一枝先買一枝和有需要先買,本身屋企存貨係沒有replacement 所以我先買。 講開又講,呢排啲護膚品都係幾抵買嘅。 


呢個月用完的護膚品

呢個月用完的護膚品

新買的護膚品

新買的護膚品


我又冇買過書。 之前有提過我買了好多本書未睇,所以呢個月我用多咗時間睇書,只睇完了一本,我本身屬於睇書慢嘅人。 







唔成功就係零食,忍唔住買咗薯片,雪糕,維他檸檬茶,可樂等。除了返工之外,其他時間都係宅在家中,冇可能唔食零食。 最近好鍾意食小老闆紫菜。



零食
不過要我唔買嘢真係難, 我都忍得幾辛苦!

No comments:

Post a Comment